Sveiki, kur var zondi pārbaudīt uz kompja? Vai liekot jaunu ir kompis jāslēdz klāt un dati jāvada? Lieka apetīte manam zvēram radusies. Beer
Zonde beigta?
- pieslēdzies vai reģistrējies, lai pievienotu komentārus
Zonde bītībā ir devējs. Ja vienkārši nomaini pret tādu pašu citu, nekas it kā jāprogrammē nav.
Bet vai ir vērts iegāzt naudu jaunā zondē? Ir variants, kad zondes vietā pieslēdz "muļķi" vai ieprogrammē kompi tā, ka dati, kas nāk it kā no zondes, ir vienmēr pareizi. Kloons zinās vairāk ko par benzīnnieku zondēm.
Bet, ja zonde beigta?! Ar var ieprogrammēt?
Jo 2000 gada 1,6 zetec pa pilsētu 10 L, ārpus 7 L. Bija gofrā aiz zondes kādu laiku liels caurums....
Расход топлива в городе 9.7 (11.6) л/100 км
Расход топлива на шоссе 6 (6.5) л/100 км
Degvielas paterins atbilst tehniskajam info! Ka ari pierekini ka mashinai jau ir 13 gadi kas vel palielina paterinu!
Ja aizdomas butu par zondi tad paterinsh butu 1.5- 2 reizes lielaks! Un no izputeja butu speciga benzna smaka!
ar 150k reālo nobraukumu, regulārām apkopēm
Cik ilgi jau parvietojies ar sho auto? Ja tu saki ka apetite ir ieverojami palielinajusies,tad cik vinja bija pirms tam?
Nu kādi 5 gadi, ja ne vairāk braucam
Nu biku mazāk bija, līdzīgi šim:
Kraftstoffverbr. innerorts:
ca. 9,4 l/100 km (pat 8-9)
Kraftstoffverbr. außerorts:
ca. 5,6 l/100 km
Nu jau pa pilsētu pat 12 L salasās, jo auto 80% pa pilsētu ripo
12L protams ir padaudz, bet savam pilsēta lidz 10 L/100Km nesatraucos! ( ja nobraukums ir 300000km)
Siltam motoram, no izpūtēja nav iztekta benzīna smaka?
Gaisa filtru pārbaudiji?
Aizdedzes sveces?
Pirms sāc jaukt lamd zondi vispirms pārbaudi aizdedzes spoli, svečvadus ( var pārbaudīt servisos vai tumšā laikā paceļot motorpārsegu) , sveces (svecem jābūt gaiši brūnām ja viss ir ok) un ja viss ir ok tad vari sākt domāt par zondes maiņu, man bija tā pat 99.g. 1,8i ēda uz nebēdu un nevarēju saprast kas par vainu un tad kad uzgāju tad arī problēma atrisinājās.
Sveces drīz jāmaina, vadi jauni, spole no šrota, gaisa filtrs drīz jāmaina kopā ar eļļu, svecēm
Degvielnieks jauns, caurums zem aizmugurējā beņķa degv. sūknis un taurenis iztīrīts
trubiņas zem tā zirnekļa pielasītas no mana junkyard , bet nav vismaz cauras kā vecās
Ā spido slēdzas ārā, kur vislētāk dabūt kārbai spido devēju, pats nomainīšu
Gaisa filtram to spirāli (gaisa masas mērītājs) esmu tīrijis
par spidometra deveju uzjauta kloonam, vai ari palasi vinja topiku!
Ri4a man te saka, ka patēriņš šobrīd ir jau dubultā, ja ne vairāk
KO MAN TAGAD DARĪT!
(
Vainu bākā ir caurums, vai arī lambda!
Bet vislabāk pieslēgt pie kompja, jo ja vainīga lambda tad kompis to uzrādīs!
Kur var Jelgavas, Rīgas tuvumā pieslēgt pie kopmja?
Te man pāris servīzos mēģināja slēgt, bet nu neuzrādija, cik saprotu kompi vajag spešal priekš forda vainu nemācēja
Anru mēģināji?
Anru ir OK, ir fokus bijis mainijis TA visādus loriņus un uz stenda regulējies (nebij laika pašam mainīt), vēl kādas 3 mašīnas pie viņiem esmu taisijis, parasti, viss, kas saistīts pēc tam ar savirzes regulēšanu
Nezinu, man sāk likties, ka man vajag tādu, kas diendienā slēdz savu brīnumkasti fokusiem
vai nu kopis, proga spešalī preikš tā
nu kā varēja 2 citi neko nenoteikt
Hmzzz.
Mainot zondi nekas nekur nav jāpieprogrammē, vienkārši pārliekam un miers. (iesaka nelodēt, bet ar sakniebjamajiem kembrikiem vienot)
1.6 ar smagu kāju ziemā pa pilsētu 12l/100km izvelk mierīgi
Šosejai vajadzētu ierakstīties 6.5-7 neatkarīgi no gadalaika.
Brīnumkastes nav, ir visparastākais OBD lasītājs (elm327 usb), kas rāda Focus dzinēja devējus ar FORScan.
Lamdai jālēkā tīri ņipri, 0.2-0.9V visu laiku. Ja ilgi pa vienu vai otru galu dzīvojas, tad kautkas nav riktīgi dzinējā, ja lēnām pārvietojas, tad pati zonde iet uz galu, vai aizkvēpusi.
Gaisa masas mērītājs - uzmanīgi ar šito, neiepūt pa daudz atmosfēras un labāk neķēpāties ar šķidrumiem tīrāmajiem!
Spido sensors maksā ap 24Ls iekš ApeMotors vai grossauto (orģinālais Ford, tikai zīmīte nokasīta).
Bet iesaku apbrņoties ar pacietību un visu laicīgi sapūst ar wd40... ir lasītas epopejas 3 dienu garumā ar pusnolauztiem sensoriem, epoksīda sveķiem, urbjiem, vinčām... .. es atdevu servisam.... >)
Paaugstināta benzīna patēriņa 3 galvenie iemesli:
1) Termostats
2) Lambda zonde (ja ir 2 tad tieši pirmā, tuvāk motoram, otrā tikai čeko vai ir katalizators vai nē)
3) Gaisa masas mērītājs.
Tad sveces & aizdedze kā tāda.
Filtri, eļļas, riepas un aerodinamika ir jau pēctam
Iesākumā pēc filtru/eļļas maiņas noņem klemmmes uz 15min, lai borta kompis pārmācās pa jaunam, ja ķeza saglabājas, tad var rakties dziļāk
p.s.
Ja nu nav provēts, tad pamēģini Italian Tune Up ;D
The origin of the Italian tuneup comes from Ferrari. Owners would drive their cars infrequently and never run them hard, which causes the engine to build up enough carbon inside to effect performance. Mechanics would perform a "tuneup" by driving several laps around a race track to get the engine hot enough to burn out the built up carbon.
Bet iesaku apbrņoties ar pacietību un visu laicīgi sapūst ar wd40...
WD vietā labāk izmantot speciālo pūšamo šādiem nolūkiem.
http://www.cenuklubs.lv/lat/iveikals/smervielas/Speciala_ella_HAKERS_600...
Man šo ieteica kravinieku remontdarbnīcas meistari. Un tiesām ir dabūtas vaļā tādas skrūves, kur pat vispār nav bijusi nekāda cerība.
Ja ir interese par hakeriem pats varu pastāstīt kurš labāks
Kur man to Fokusu dzīt uz kompja lambdu pārbaudīt, jo gribās 100% zināt, ka tā beigta, man jau veikals jaunu piedāvā, ja nemaldos 55 ar garantiju 2 gadi-laikam, īsti neatceros
Pazvani šim kungam 29452131 - Ēriks viņš nodarbojas ar jaunu detaļu tirgošanu var aizvest kur vajag ar vai bez piegādes samaksu ja nemaldos tad pie viņa lambda maksāja ap 30Ls.
Šodien MK1 pasūtiju spido (ātruma) devēju
Paldies Auskariņš zvanīšu līdzko vajadzēs, man piedāvāja gandrīz pa dubultucenu
Labuvakar, dabūju spidometra sensoru ERA 23 LVL
Paliks siltāks, būs ko pamocīt
Kad mainīsi, paziņo man.
Sveiki,
Spidometra sensors nomainīts, kā arī jauns salona filtrs (vecais bija 3x smagāks), pilsētas netīrumi un drazas no kokiem
Vajadzēja tevi Sāļais vakar paņemt līdzi, kādu jaunu teicienu vai lamuvārdu iemācītos-es par to spido sensoru.
Ieteikums citiem mainot NOŅEMIET APAKŠĒJO O-RIŅĶI jaunajam sensoram, ja nu vēlreiz Jūsu mūžā būs jāmaina.
Pēc TA datiem zonde rādijusi 1,08 ir baigi OK.
Man domāt, ka viss kārtībā ar zondi, pēc bendžas nesmird telpā, gan silts, gan auksts.
Sāļais nu tu vari braukt bez AC ( jauns salona filtrs
), jo AC palielina patēriņu par 0,8 vismaz, šim auto pat vairāk, jo ievēroju, ka gandrīz vai nepārtraukti močī AC-samazināts spiediens sistēmā, sūdīgi ka freonā nav krāsviela, bet tas radiators ir krimināli nooksidējies.
Sāļais nu tu vari braukt bez AC (jauns salona filtrs
), jo AC palielina patēriņu par 0,8 vismaz, šim auto pat vairāk, jo ievēroju, ka gandrīz vai nepārtraukti močī AC-samazināts spiediens sistēmā, sūdīgi ka freonā nav krāsviela, bet tas radiators ir krimināli nooksidējies.
Fokusa MK1 sērga? Nevar uzpūst uz priekšas stikla pa tiešo bez kondicioniera? Un nevar uzpūst uz priekšas stikla un salonā - vienīgi uz stikla un kājām? Tā pati sērga bija uz Modeo (MK1/MK2). Kostrukciju veidojis izcils ģēnijs.
Nu ko? Varu ieteikt pa ziemu no bundžas zem kapota izravēt laukā kondicioniera releju Tad, pūšot uz priekšas stikla, neslēdzas iekšā. Tā tiku darījis.
Cerams, ka arī MK1 fokusam tur vairāk uz tā releja nekas nesēž.
Ko lai saka. Yei!
Bet, jā.. žēl, ka nepasauci.
Nē Nē Pelmeni, viss kārtībā, AC stāv atsevišķa poga.
Sāļais visu gadu brauc ar AC jo salons svīst, ar AC labāk-nesvīst. Un brīnās, ka pilsētā ar AC ziemā 12 litri.
Tikko biju ārā, auto visu dienu nostāvējis pēc 5 min. darbināšanas ieslēdz 4 ātrumu ventilatoram un pāris min. logi tīri
A nav tā, ka tiklīdz kloķi uzgriež pūtienam tikai uz priekšas logu, ieslēdzas arī kondiķis? Uz mondeo bija tā. Un kondiķa ieslēgšana un izslēgšana notiek, kad šo pašu kruķijamo slēdzi paspiež uz iekšu. Tā kā, lai dabūtu pūtienu uz priekšas logu bez kondiķa, vienmēr bija kondiķis jāatslēdz manuāli. Vot tas reāli tracināja.
Nē nav, man nav klimatkontroļ
Ja vecais salona filtrs svēra 3kg, tad jaunais 500 grami
Ford focus 1 manuālā,kas iet līdzi mašīnai 36.lpp ir raksīts ka kondicionieri var ieslēgt tikai ja ārā ir virs +4C ar A/C pogu ,bet lasot tieši tādu pašu manuālu krievu valodā(39 - 41 lpp),rakstīta interesanta lieta-protams atkārtojas tas pats ka kondiķi var ieslēgt tikai virs +4C grādi,bet tas ieslēdzas ne tikai no A/C pogas ,bet arī tad ja gaisa plūsma tiek novirzīta tikai uz logiem.UN neatceros kur,bet tiku izlasījis vēl vienu niansi - ja pirms auto darbināšanas ,pagriežamais gaisa novirzīšanas slēdzis ir stāvoklī-tikai uz logu,tad neatkarīgi no āra temperatūras(tas nozīmē arī ziemas laikā)pēc auto iedarbināšanas ,ieslēdzas arī kondicionieris,vai tā ir taisnība,pārāk negalvoju.
Meklēt

Jaunākie komentāri
pirms 35 nedēļas 5 dienas
pirms 39 nedēļas 6 dienas
pirms 48 nedēļas 4 stundas
pirms 1 gads 3 nedēļas
pirms 1 gads 3 nedēļas
pirms 1 gads 3 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas