MJ MK2 Turnier

17 replies [Pēdējais ziņojums]
Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

Sveiki,

Tika iegādāts gada sākumā Focus MK 2 2009 Turnier (1.6Tdci/109HP/Titanium)
Šobrīd pie nobrauktiem pirmajiem 1000km diezgan labs iespaids radies. Klusāks varētu būt čučuč Smile Travelpilot FX vajadzētu laika gaitā nomainīt pret kaut ko advancētāku ierīci ar pogām.
Skaļruņu sistēma diezgan iespaidīga un necerēju, tur vispār skaņu dabūt ārā (pārspīlēju).

Dēļ distancēšanos, īsti netieku līdz ierastajai garāžai, nācās siksnas komplektiņu nomainīt servisa centrā. Žēl tās izmaksas, bet nu tas ir ilgtermiņa ieguldījums par "darbu" un darba kvalitāti. Izejmateriālu cenas visiem vienādas bija Smile

Paredzēts nomainīt:
1. bremžu diskus ar klučiem
2. šķidrvielu maiņa gan stūres pastiprinātājam
3. arī transmisijas eļļu nomainīt.
4. Jāatrod problēmas risinājums pakaļā. Vismaz pēc manuāļa aizdomas, ka varētu būt "уголовный адсорбер системы улавливания паров топлива". Vēl neesmu ticis līdz bedrei, bet noteikti jātiek. Iespējams karteris un pa aizsargplastmasu uz vēderu, tas tek uz pakaļa pusi.

Pamazām jāsakopj pa savam un gan jau ripos skaisti.

IMG0594
Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3561

Helllo
Izskatās labi. Lai labi ripo

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 06/09/2014
Atbildes: 218

Jou! Gads, dzinējs un krāsa (ja melna) kā manam! Lai labi ripo! Smile

2009. gada 1.6TDci, 80kw

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1557

Sveicināts pulkā!

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

20.05. Update
Nobraukti 2k km un atmetās atpakaļ problēma, kura bija pirkuma dienā.
Stūre palika smaga, neatminos pirmajā reizē vai arī redzēju paziņojumu par "Power steering malfunction", bet šoreiz redzēju. Pirmajā reizē (februāris) paliku uz ielas, pat nevarēju piestartēt. Toreiz pārdevējs paņēma pats atpakaļ uz diagnostiku un labošanu. Deva divu mēnešu garantiju un notika viss pie viņu vārtiem Laughing out loud

Šodien gandrīz pie darba izleca atkal šis paziņojums, ieslēdzās panelī arī ABS un EPS + stūre lēnām paliek smaga. Nu kaut kā izmīcījos līdz stāvvietai. Pa dienu devos pie auto un domāju aizdzīt kaut kā nebūt līdz tuvākam servisam. Un viss sākas no gala, ne pielaist ne stūri izvilkt taisni. Raudiens nāk Laughing out loud

Nezinu, bet īsti atsauksmes nevarēju atrast, bet ar čoma palīdzību aizvilkām uz KronsAuto.lv lai meklē un sastāda man tāmi (kuru nevēlos redzēt) Smile) Cerams pēc diagnostikas viņi spēs man kaut cik pateikt, kas par lietām un saprotami izskaidrot. Savādāk pirmajā reizē veikals bija kaut kādiem miestniekiem nodevis uz remontu. Nebija īsti uzticamības par informācijas patiesumu, ko viņi esot darījuši, lai viss strādātu.

Ceru, ka KronsAuto iedos kaut cik ticamu info.

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1557

Palūdz precīzus kļūdu kodus no diagnostikas.
Vieglākajā variantā - kkāds sensors izbeidzies.
Dīvaini liekas ka nevar palaist auto.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

Šodien uzzināju, ka tomēr ģenerators pie vainas. Piedāvā restaurēt, bet paši to nedara. Vismaz saka, ka tādā stāvoklī, kādā viņi to redz, ģeneratoram nav jābūt. Ģenerātors arī pie vainas, ka izlādēja aķīti.
Savukārt vai ģenerātors ir restaurējams vai ne, pateiktu atkal tie citi. Ir kādam pieredze labāk restaurēt vai jaunu? Un ja jaunu, tad kādas markas?

Lietotāja Kviesis attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1094

Labāk nopērc jau restaurētu. Būs tikpat cik tev savējo restaurēt, pat lētāk un savējo atdod veikalam kā korpusu vēl no cenas kādu 30 noņems.

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1557

90% servisi ved uz speciālajām darbnīcām restaurēt. Līdz šim viss bijis ok. Uz kurieni, neesmu izpīpējis vēl Laughing out loud
Vienu vietu zinu http://www.izdarigs.lv/
Laboju MK3 salona ventilatoru - piedāvāja opcijas, dārgi un pa smuko vai pa lēto.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Lietotāja hecs7 attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 481

Es esmu jau vairākus restaurētus ģeģerus pircis pie onkas netālu no VID galvenas ēkas, cena ap 100 eur bija un nekad nav pievīlis līdz šim.... ja vajag kontaktus varu iešķiebt.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

Paldies. Šobrīd restaurēts ģenerators un jau kā divas nedēļas viss ok. Izmaksāja dārgi kopā, bet par pašu ģenerātora sakopšanu 99euro + starpnieka pakalpojumi.

Kā jau gadās, kā vienu lietu mēģini aizmirst, tā uzrodas cita Laughing out loud
Virs (gandrīz) ģeneratora ir turbīna un izskatās, ka savienojuma vieta ar trubu (nezinu precīzu nosaukumu) laiž garām eļļu (vai tml).. pamanīju svētdienā, ģenerātoru apslaucīju, skrūves mazliet vēl pievilku un jāpaskatās, vai turpinās kaut kas tecēt.

ņemšu vērā rekomendācijas par ģeneratora iegādes/restaurēšanas vietām. Tikai tā rodas kāda labāka pieredze Smile

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

Vakar nokļuvu nelāgā situācijā. Nobraucis kādus 12k km kopumā, nākamā nedēļā tehniskā jāiet Smile
Uz jūrmalas šosejas ar kruīzu braucu 100km/h un dzinējs pārstāja strādāt. Ripojot uz priekšu tā arī nespēju iedarbināt dzinēju. Izsaucu čomaku, kurš azvilka mani līdz mājām, kopumā tas paņēma 20-30min ar visu gaidīšanu un tuvojoties mājām nolēmu vēlreiz dzinēju palaist, kamēr čomaks mani velk. Dzinējs sāka darboties, it kā problēmas nebūtu bijušas. Sētā pats varēju iebraukt. Uz paneļa kļūdas ilglaicīgi neizmeta nekādas, bet laikam "engine maintenance" ikonu. Tik īsi, ka pat nepaspēju ne izlasīt, ne nofočēt Smile
Šodien mēģināju vienu apli izlaist un paskatīties kā strādā un vai atkārtosies, jā atkārtojās. Pārbraucu pāri Salu tiltam un krustojumā uzsāku braukt, tiku normāli līdz 50km/h un dzinējs izrubijās atkal. Pielaist vairs nevarēju. Tagad aizvilkām līdz servisa centram un lūgšu veikt diagnostiku un uzzināt, kas noticis.
Līdz šim nekas nav liecinājis, ka kaut kam jāpievērš uzmanību un viss likās, ka strādā čotka. Eļļas un filtru maiņa notika oktobrī. Ģenerātors restaurēts maija mēnesī. Vairāk nekas nav darīts un strādājis uz urrā.
Te tā, kā palasīju forumā "zūd jauda", bet nekas neļāva man pieķerties pie kādas noteiktas domas, jo man vnk strādāja normāli un vairs ne. atkārtoti lietot nesanāk Smile Redzēs ko diagnostika pavēstīs, cerams īsto vainu.

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1557

Dīzeļiem gaiss degvielas sistēmā šādi mēdz uzvesties. Teorētiski diagnostikā būtu jārādās kļūdām par kko bijušu pagātnē, no tā jau var arī tālāk zīlēt.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

Esot bijusi problēma Common Rail spiediena sūkņa vados, tie esot skārušies klāt pie triecieniem (ķip bedres vai tml). Notīrījuši, atlikuši atpakaļ un viss it kā čotka atkal. Skatīsimies.

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

Dēļ servisa centriem, kuri normāli man nevarēja nosaukt provizorisko cenu ar kuru rēķināties (veselu mēnesi un 7x servisa centri), izlēmu pats mainīt pakaļai sviras un sailentbukses. Primāri bija lūzušas abas atsperes un bukses bija novērtētas uz 50% vai nesaprotams stāvoklis. Apskati izgāju bez aizrādījumiem.. dīvaini. Domājot, ka mainot atsperes, pfff... domāju nomainīt arī bukses vai sviras.
Dēļ tā, ka servisa centri atstāja bez atbildes vai "nu nez.. grūti pateikt.. tur var būt šis un tas", tad varu pateikt.. tīri dzelži ap 210euro.
Detaļas:

  • Sviras komp ar skrūvēm - MAPCO 53651
  • 2x Svira - TOPRAN 304910
  • Balstiekārtas bukses ar skrūvēm - MAPCO 33678/3
  • 2x Atsaites - TOPRAN 304 570
  • 2x Atsperes - LESJÖFORS 4227587
  • 2x bukses Febest MZAB-065 + MZAB-066
Ieguldītais paša darba laiks: Labā puse paņēma 2x dienas nomaiņai (katra ~7h). Kreisā puse 10h.
Labā pusē 6x skrūves, no kurām 2x bija jāfleksē. Nu tā ka nekādi nevarēja normālā veidā dabūt nost. Un tieši neērtās vietās fleksēšana notika. Iztrūka sīkumi, nācās gaidīt darba dienu, lai nopirktu.
Kreisā pusē no 6x skrūvēm tikai vienu nācās fleksēt. Tā kā daļa vītnes palika iekšā, tad kopā aizgāja ap 3h, kamēr uz Depo aizbrauca pēc trūkstošiem palīglīdzekļiem Smile Viena sasodīta skrūve, visnēērtākā vietā un 3h..
Beigās visu savilku. Atsperes ar lielu piepūli, bet dabūju atpakaļ. Darba dienā jādodas uz ģeometrijas pārčekošanu un miers uz kādu laiku pašam un naudas makam.
Čoms palīdzēja ar bedri un presi. Dažas detaļas nācās uztaisīt, lai varētu pielietot presi. Kopumā presēšana paņēma ļoti maz laika. No otras puses.. presēt visas bukses gan nevēlētos. Liekas, ka pieņēmu pareizu lēmumu ar pareizām detaļām.

Atsperes gan nezinu vai ieliku ar pareizo virzienu vai tomēr nē. Īsti par to nevaru atrast informāciju, kā būtu pareizi. Balstījos uz to ko redzu, kā tam vajadzētu būt. bet nu... cerams ka neplīsīs atkal.

Priekšpusē viss mazliet uzticamāk nekā pakaļā, bet arī jāmaina bukses.. laikam vnk sviru nopirkšu un nomaiņīšu.

Ko rekomendēju:
ja to dari brīvdienās, tad ieteicams sākt 6dienas rītā. Jo liela daļa veikalu ar vismaz kādām Ford daļām, strādā līdz 15:00. Savādāk jāgaida darba diena
Ja neesi pats mainījis skrūves, iesaku labāk jaunu skrūvju komplektu. Pilnu komplektu. Tu nezināsi tā stāvokli un 50% no tām būs nojātas. Kā arī kāda no skrūvēm var pārplīst un vītne palikt metinātā uzgrieznī. Un tā skrūve izskatās diezgan izclili Laughing out loud Ja būtu atradis par šo info.. es noteikti neklausītu čomu, bet būtu nopircis. Tagad domāju, kad nopirkt vēl dažas skrūves un nomainīt.
Gan fleksim, gan elektriskajam metāla zāģim jābūt pie rokas - ne visur fleksis tiek iekšā.
Pārliecinies, ka tiešām viss tev ir, izplāno, kā to darīsi - tas pie nosacījuma ja vēlies, lai raiti viss notiek. Ja po*** ar nav slikti Wink
Ne vienmēr triecienurbis palīdz izņemt skrūves. Liekam vai veidojam pagarinājumus un veicam skrūves izskrūvēšanu ar rokas spēku, jo bukses mēdz saaugt ar skrūvēm tik ļoti, ka pat gumijas plīst un td tu sāc domāt Fleksis/ spēks/ metāla zāģis/ āmurs...

Katrā ziņā daļa informācijas man pietrūka, ko nespēju atrast internetā. Visiem bildes un mazliet apraksti. Yourbube video izrādās pat daudz ko neparāda. Tiem čaļiem vajag pieaicināt kaut vai bērnu, lai nofilmē Smile

Cerams labi riposies

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1557

Aha, šādus pasākumus ir jāveic ar lielu sagatavošanos.
Es esmu palicis slinks un mainu visas sviras ar visām buksēm, tas atvieglo čakaru un samazina patērēto laiku. Arī servisā ja maksā par darba stundām, tad bukses pārpresēšanas laika izmaksas mēdz pārsniegt dārgākas detaļas cenu. Kā pats jau sastapies, var ielipt uz vienu nelaimīgu skrūvi, un pasarg dievs ja tā skrūve ir jāmēģina saglabāt.
Ir forši pamācīties visus servisu tips and tricks, bet to bezmaz dzīvajā jāskatās un labi ja tiek paskaidrotas darbības.
Skrūvju sildīšana, ieeļļošana, dauzīšana, pagriešana pretējā virzienā ik pa brīdim un vēl visādi sīki knifiņi krietni samazina čakara laiku.

Es pats dēļ savas nezināšanas esmu 3h nojājies ap vienu uzgriezni, lai pēc tam čoms atnākot secinātu - nē nu forši ka atskrūvēji to piemetināto uzgriezni, bet skrūvēt varēji skrūvi...

Lai labi ripo.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 756

Es gan esmu sapratis to, ka detaļas kuras izskatās uz 50% un ir nākušas ar auto no Vācijas noiet ilgāk nekā tās, kuras tiek nopirktas jaunās pie mums(lēto galu nepērku).
Tāpēc labāk nemainu, kamēr nav parādījusies reāla brīvkustība.

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Lietotāja Wentilators attēls
Offline
Pievienojies: 11/04/2020
Atbildes: 17

JānisK wrote:
Es gan esmu sapratis to, ka detaļas kuras izskatās uz 50% un ir nākušas ar auto no Vācijas noiet ilgāk nekā tās, kuras tiek nopirktas jaunās pie mums(lēto galu nepērku).
Tāpēc labāk nemainu, kamēr nav parādījusies reāla brīvkustība.

Diemžēl bija brīvkustība, visam. Tā labprāt neaizstiktu. 50% mani vēl apmierinātu, bet “nenosakāms stāvoklis” nepatīk. Man vajag zināt.. hehe

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.