Ff mk2 mistiskā problēma

Offline
Pievienojies: 16/08/2021
Atbildes: 1

Sveiki,tākā esmu jauns lietotājs gan šeit,gan arī saistībā vispār ar fordu. Stāsts sekojošs- iegādājos otru auto un tas ir ford focus mk2 2.0tdci 100kw 136hp 05. gada hečbeks,pats ļaunākais visā šajā stāstā ir tas, ka iegādājos to Rumbulas placī( jā muļķis,bet to uzzināju tikai tad kad no Ventspils aizpēros pakaļ), dzenot mājās likās kā zemu lidojoša raķete,izrādījās čipots. Nepatika motora vibrācija tukšgaitā,bet norakstīju to uz kādu spilvenu vai demferi vai ko tādu, savedu kārtībā piekari,pa cik kompis rādīja ne ipaši labus sprauslu parametrus,serviss izņēma un uzlika uz stenda,apstiprinājās tas, ka nav ideālas ,bet nedaudz sulo,esot ciešamas,un sākās jautrība. Pazuda jauda,ne gluži tā ka galīgi,bet apmēram kā brauktu ar kādu 1.4 tdi,pabraukt var,bet beņķos nespiež nemaz.
Kompis uzrāda ieplūdas gaisa temperatūru -30 grādus,nomainīju sensoru- grādi tagad sakrīt,bet darbībā izmaiņu nekādu. Nolēmām aizvest pārčipot,izgriezt egr un dpf,kā izrādījās šiem dpf nav,bet egr izprogrammēja un noglušīja. - izmaiņas nekādas,turbo spiediens labs,šķidrumu zudums nav,vienīgā kļūda uz droseli,bet tā ir atvērtā pozīcijā. Vai tiešām tās sprauslas ir galīgi čupā? Tagad pēc visa izdarītā,dienu nostāv un knapi pielec,kad pielec,tad pa cilindram,drebot kratoties,un izsit gaiši zilu dūmu,silts pielec labi,dūmu nav.tukšgaitā pastiprināta vibrācija. Īsti nezinu ko tālāk vairs skatīties.

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1557

Kļūdas dzinēja vadības sistēmā, liek tam pāriet uz drošo režīmu, kur neļauj dot mizā. No sākuma parasti pietiek ieslēgt/izslēgt aizdedzi, un vēlāk jau paliek pār dārzeni uz pilnu laiku.
Sprauslām ir korekcijas faktori, tos mācēs saregulēt kāds ar pieredzi, pieņemsim Oļegs.
Oļegs 29353485, Katlakalna bāzē

Ja vienīgā kļūda ir drosele, tad ieteiktu arī to nomainīt (diemžēl).
Ar čipošanu arī mēdz būt problēmas - iešujot nepilnu softu reizēm kompis vairs nemet ārā standarta kļūdas un tu vari lēkāt apkārt ar tamburīnu mēģinot izzīlēt kas par vainu.
T.i. dzinējs saprot ka ir kļūda, bet diagnostika neuzrāda.
Vēl protams standarta profilakse - iztīrīt droseli, interkūleri un pārbaudīt vakuma noplūdes. Slikta lekšana var norādīt arī uz kvēlsvecēm. Ja kaut viena nestrādā tad var pielekt slikti un no sākuma raustīties.
Ja jau pēc tīrīšanas saka ka ir ok tad gribētos ticēt ka sprauslas ir ok, tik ar tiem korekcijas faktoriem jāskatās. Forscan parasti norāda cik kura sprausla pārlej.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.