Focus problēma Vol. Infinity

58 replies [Pēdējais ziņojums]
Anonīms lietotājs

Sveiki!
Runa atkal par mūsu Focus 98. gada 1.6.
Drīz iešu atkal skati un maksāšu nodokļus, bet šodien radās doma par auto maiņu, jo pabakstot aizmugurējo spārnu nobruka krāsa un metāls tuvu kartona konsistencei tur, noteikti skrūvgrieznis arī bez piepūles tajā vietā cauri izietu. Nav ne jausmas cik tā spārna remonts izmaksā, noteikti pāris simtus.
Auto apraksts:
No malas redzamā korozija:
Bagāžniekam pašā apakšā nogājusi krāsa 2 cm platumā un redzams tērauds. Aizmugurējais kreisais spārns, nav tik traki kā labajam spārnam, bet burbilīši ir. Priekšējie spārni nomainīti, pateicoties OCTA, tur viss labi.
Motors:
Ēd eļļu mazliet vairāk kā 1L uz 1000. Zobsikna mainīta, vēl kādus 35k drīkst braukt. Mainīts izpūtējs no vietas, kur vajadzēja būt katalizatoram. Nobraukums 335 000 km
Piekare
Pirms gada bija kapitālais remonts par vairāk kā 400 eiro, šogad tik atsaites jāpārksta.
Virsbūve:
Vertikāla plaisa vējstiklā, pasažiera pusē. Jāmaina kreisais spogulis, jo nolauzu, turās uz savilcēm. Jāmaina aizmugurējie amortizatori bagāžniekam.
Bremzes un ritošā
Mainīta bremžu caurule ar rokasbremzi. Restaurēti aizmugurējie supporti un jaunas uzlikas liktas. Drīz jāmaina priekšējās uzlikas un aizmugurējie diski. Likta jauna ātrumkārbas trose.
Citi -
Vēl dažas problēmas ar izplūdes gāzes smaku salonā, stāvot uz vietas. Vēlētos mazāku patēriņu. Lai ūdens nekrājas aizmugurējā rata vietā, lietus laikā. Vasarā kondicioniers nedzesē, tas jāremontē un tā remonts ap 150 eiro, bija saplīsis jau kad nopirku.
Bonus
Plus ir nu jau otro sezonas lietotas ziemas riepas 14", un otro sezonu lietotas vasaras riepas 14".

Šī rūsas jautājuma dēļ radās doma par auto nomaiņu, jo nu tas ir jau vairāk kā 20 gadus vecs un mazāk nerūsēs. Ir vērts vai nav vērts?Ir jau kaut kādi iekrājumi un zinu, ka jauna auto iegādei mēnesī spētu vēl atlikt līdz 200 eiro. Ideja tāda vai nu iziet skati, pārdot auto un piemest līdz 300 eiro, nopirkt citu fordu vai auto + /- 1000 eiro robežā jau ar skati un mazāku patēriņu, vai arī braukt kamēr turās kopā, krāt un tad nopirkt jaunāku auto?
Vairāk sliecos uz otro variantu un ceru, ka lielus izdevumus tas tuvākajā laikā neprasīs.
Mans budžets līdz 3000 eiro.
Par tādu Focus kādu gribētu, vēl kādu laiciņu tikai jāsapņo, tāpēc
kā ''jauna'' alternatīvu apsveru:

  • Seat Leon Top sport 150Zs TDI 2003-2005;
  • BMW 320d 2003 universālis;
  • Toyota Corolla 2003 dīzelis;
  • Skoda Fabia 2003 dīzelis;
  • Patīk vēl C-Max, bet nezinu ko darītu ar tik lielu auto pagaidām;

Ja ir runa par manu pirmo variantu, tad šobrīd ir redzēti arī sakarīgi mk1, bez vizuālas rūsas uz virsbūves, kuru iegādei praktiski pietiktu ar mana auto pārdošanu un vēl mazliet klāt pielikšanu.

Kā jūs darītu?

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Ja uz pārdošanu tad audi a4 b5 ja nemaldos viņi ap 1-1500€ varētu būt ka iet. 1.9dīzelis
Nerūsē. Jo cinkoti. Uzticami dzinēji.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Es ar savu rūsu ar cīnīšos šajā gadā. Vai būs vērts to TA pateiks. Ja viss labi cīnīšos ja viss slikti tolmets un domāsim ko citu. Jo pērkot citu auto tāpat kaķis maisā.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 774

Norauj aizmugures arkām paspārņus un paskaties kāda tur situācija. Iespējams var jau ielūkoties bagāžniekā.

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Kviesis (nav pārbaudīts)

Seat, tikai neredzu tādus top sport 150Zs pārdošanā.

JulijsK (nav pārbaudīts)

Heyz,
Jā, to b5 arī skatījos, bet ja audi, tad laikam tikai gribētos Quattro. Vai arī izvairīties? Ja cinkots, tad ļoti labi, tikai neesmu vēl neko lasījis par šo modeli, jāpaskatās.

Kviesis,
Par ielūkošanos bagāžniekā nešaubos, bet gan jau nebūs tik traki.

Kviesis,
Jā, Latvijā nekā diža pagaidām nav. Vienīgi mans draugs plāno savējo pārdot, tam mainīta turbīna nesen un sekots līdzi, tam es uzticos. Bet ja nepārdos šogad, tad varbūt braukšu uz Vāciju, ja būs labs piedāvājums.

Un kā jums liekas par cik varētu focus pārdot pēc skates? Aptuvenā sākuma cena, zinot manus nosauktos trūkumus?

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Ja sapuvis tad 300-500ja laimēsies.
Ja labā stāvoklī tad iespejams 800 varēsi izspiest.ideālā variantā.
Par quattro-LV apstākļiem ja nebrauc pa mežu tas lieka ekstra un papildus degvielas patēriņš. Plus vairāk detaļas ko mainīt Laughing out loud

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

JulijsK (nav pārbaudīts)

Ja 300-400 tad jau īsti skati nav pat vērts iet, diezgan skumji Laughing out loud

Pats nopirku par 850. Tad skaidrs par Quattro, jāiztiek būs bez liekām ekstrām. Vai esi papētījis padziļināti b5?

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Nop. Bet komforts b5 būs labāks.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

JulijsK (nav pārbaudīts)

Tā...jaunu tēmu netaisīšu par nākamo problēmu. Laughing out loud

Lieta tāda auto stāvēja kādu mēnesi uz vietas, palūdzu to ik palaikam padarbināt vienīgi.
Nosēdies akumulators, to tagad lādēju. Bet problēma ar pečkas elektroniku - izdeg 30A drošinātājs.Pirms 2 nedēļām nomainīju to, tad kādu brīdi esot darbojies. Tagad nomainīju atkal, bet ventilators pat nesāk iegriezties, ka jau izdeg. Stiklu sildīšana strādā, tas gan ir uz citu drošinātāju.
Kas varētu būt par problēmu?
Rezistoru iepriekš mainīju kaut kad novembrī, viss strādāja un ventilators netaisīja to ķīlējošo skaņu.

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Īsais kaut kur.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 774

Izdeg uz jebkuru ātrumu?

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

JulijsK (nav pārbaudīts)

Jā, izdeg uz jebkura ātruma.
Nu jā, saprotu, ka īsais, bet kurā virzienā man meklēt. Kaut kur vadi saberzušies?

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 774

A izslēgtā pozīcijā?

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Ja izdeg pat uz 4tā ātruma tad vainu meklē starp ventilātoru un rezistoru

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

JulijsK (nav pārbaudīts)

Tikko notestēju ar vēl vienu drošinātāju, izslēgtā pozīcijā neizdeg.Tikai uzreiz, kad pagriež uz nākamiem ātrumiem.

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 774

Es teiktu ka ventilators ieķīlējis, iespējams mitrums tika, ierūsēja no stāvēšanas.

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

JulijsK (nav pārbaudīts)

Skatījos, ka tas maksās robežās no 10 eiro uz augšu, lietots ss.com
Tādu pērkot no donora diez ko liela garantija nav, bet cik procentuāli liela iespēja, ka mans esošais ventilators ir beigts? Tā no malas skatoties.

It kā loģiski, ja auto nedarbina un ja ņem vērā salona filtra pārsegu, kas nav sen jau hermētisks un pastāv sprauga starp vējstiklu un to. Domāju to sataisīt, kad sausāks laiks ārā ar kādu hermētiķi.

Kviesis (nav pārbaudīts)
JulijsK (nav pārbaudīts)

Iegādājos lietotu salona ventilatoru par 20 eiro, tas samērā viegli griežas salīdzinājumā ar manu veco, kurš likās ka mazliet arī ķīlējās.

Problēma bija gan jau mitrums, jo vieta kur stāvēja ventilators bija ļoti mitra.
Noņēmu plastmasu, kas iet gar vējstiklu pāri salona filtram, salona filtrs bija slapjšs un pilns ar drazu. Iztīrīju notekcauruli, noņēmu salonfiltra kasti, kurai nomainīju hermētiķi. Ieliku jaunu filtru, uzliku filtra pārsegu, pieliku dībeļus un pielīmēju ar hermētiķi pie stikla. Tagad viss bez spraugām. Ievietoju "jauno" ventilatoru un viss labi pagaidām, logi nesvīst un ventilātors griežas klusāk kā iepriekšējais.
Nomainīju bagāžnieka amortizatorus, gaisa filtru un kaut kad drīzumā eļļu ar filtru.

Nākamnedēļ vedīšu vēl uz skati un tad gan jau dabūšu melno, jo piekarē kaut kas grab un aizmugurējie bremžu diski jāmaina ar klučiem.

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Nu priecē ka turpini cīnīties ar viņu :sensei:

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

JulijsK (nav pārbaudīts)

Kamēr vēl nav pietiekams kapitāls citam auto, daudz opciju jau neatliek kā līmēt kopā veco Laughing out loud

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Pa lielam tev jau sīkumi tikai... ko novērs pats.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

JulijsK (nav pārbaudīts)

Jauna problēma, krakšķ kaut kas diezgan smagi, kad groza stūri.
Īsti nekur nav braukts kādu mēnesi, domāju, ka vabūt kaut kas ierūsējis, bet aizbraucot līdz servisam krakšķis nepazuda. Tas parādās, kad griež stūri braucot sākot jau 45 grādu līkumos.
Aizvedu uz servisu, bet tas pieķersies tikai ceturtdien, līdz tam jādzīvo neziņā. Kas varētu būt par problēmu, ir idejas?
Vēl zem auto atradu nolūzušu atsperes posmu, neesmu drošs vai tas ir saistīts un vai vispār tā ir mana atspere, jo atradu vēl tādu posmu ārpus sētas, šaubos, ka tas ir izlidojis pa sētapakšu Laughing out loud
Bet tā vizuāli, šķiet, ka auto priekša ir zemāka kā iepriekš.
Pievienoju foto ar iespējams manu atsperi.
https://failiem.lv/u/zawvgent

EvilEye (nav pārbaudīts)

JulijsK wrote:
Jauna problēma, krakšķ kaut kas diezgan smagi, kad groza stūri.
Īsti nekur nav braukts kādu mēnesi, domāju, ka vabūt kaut kas ierūsējis, bet aizbraucot līdz servisam krakšķis nepazuda. Tas parādās, kad griež stūri braucot sākot jau 45 grādu līkumos.
Aizvedu uz servisu, bet tas pieķersies tikai ceturtdien, līdz tam jādzīvo neziņā. Kas varētu būt par problēmu, ir idejas?
Vēl zem auto atradu nolūzušu atsperes posmu, neesmu drošs vai tas ir saistīts un vai vispār tā ir mana atspere, jo atradu vēl tādu posmu ārpus sētas, šaubos, ka tas ir izlidojis pa sētapakšu Laughing out loud
Bet tā vizuāli, šķiet, ka auto priekša ir zemāka kā iepriekš.
Pievienoju foto ar iespējams manu atsperi.
https://failiem.lv/u/zawvgent

Ja tev nolūzusi atspere, tad 90% ka atspere nesēž pareizi iekš atbalsta gultņa vietā augšā vai sēžā kas ir apakšā.. Tagad brauc uz veikalu un pērc divas priekšējās atsperes un atbalsta gultņus divus.. Mūžam atceries ka atsperes maina pa pāriem.. Parasti vēl ir problēmas civilizēti atskrūvēt stabilizātora atsaites un tās es arī mainītu, ja tas būtu mans auto..

Un protams ja atspere nesēž vietā, tad pagriežot ratu viņa kādā no atbalsta vietām pārlec..Ja ir vēlme gūt traumas, vari ielikt pirkstus un palūgt lai kāds pagroza stūri, tad varēs arī sajust to.. Tik atceries izsaukt ātros pirms veic pārbaudi ar pirkstiem..

EvilEye (nav pārbaudīts)
JulijsK (nav pārbaudīts)

Skaidrs, paldies, laikam jau tā arī būs. Paskatījos iepriekš citus postus šajā forumā, tad jā, visticamāk ir atbalsta gultņi jāmaina un iespējams arī atsperes, ja tā noplīsusī ir mana.
Šoreiz nesanāks detaļas pa lēto, jo pats nevarēšu tās piegādāt. Pārēķināju ap 70 eiro aptuveni detaļas no servisa un + darbs, vēl jau TA sagatavošana, tad salasīsies.
Bet nu jāsataisa ir,

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 585

Bilde, lai būtu saprotams, par ko vaicāšu tālāk.

A amortizators
B atspere
C gumija. Gumijas uzlika atsperes galam, lai nav metāls pret metālu .
D putekļusargs
E gājiena ierobežotājs
F atbalsts pie atsperes augšas (metāla šķīvis)
G gultnis
H atbalsts pie virsbūves
I uzgrieznis

EvilEye jau norādīja uz G+H komplektu un B.

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

JulijsK (nav pārbaudīts)

Atradu šādus, varbūt paspēšu uzsūtīt līdz kādai trešdiena, tad sanāk pēc foto B, G, H.

1)SNR KB652.09 Phersona statnes balsts Priekšā Kreisās puses/Labās puses (ar gultni)
13,12 EUR x 2

2)MONROE MONSE0272 Balstiekārtas atspere Priekšā Kreisās puses/Labās puses
18,46 EUR x 2

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 585

Jautājumi Focus Mk1 skrūvētājiem. Lai noskaidrotu, vai un kā varbūt izslēgt atsperi (konstatēt tikai atbalsta gultni).

JulijsK, bakstu šos jautājumus, kaut tev jau par vēlu (jo auto servisā). Atbildes noderēs citiem Smile .

Tātad, jautājumi Mk1 skrūvētājiem :sensei: .
- Kas notiek virs un zem gultņa, ja gultnis sāk ieķīlēties (G negrib griezties) un horizontālas apļveida kustības pieprasījums uzvar vertikālo spēku (I-skrūve caur atsperi, auto svars)?
- Starp kurām sastāvdaļām iespējama griešanās-šļūkāšana-lēkāšana pa apli, ja G negrib griezties, un kā to parādītu vesela atspere?

Tas pats citādi:
- Vai H+G un G+F saskares virsmām ir forma vai gropes, kas izslēdz savstarpēju griešanos-šļūkāšanu-lēkāšanu pa apli?
- Vai F+atsperes saskares virsmā ir atdure atsperes galam, vai atspere varētu griezties-šļūkāt-lēkāt pa apli?
- Kas un kā mainās F+atsperes saskarē, ja nav C-gumijas?

Prasu šos jautājumus, jo Fordi ir dažādi. Citādam Fordam konstatēts šādi. H+G un G+F ir viengabalaini vai savienoti ar gropēm, un tādēļ nav iespējama savstarpēja apļveida lēkāšana. F nav atdures atsperes galam. Zem F ir trekna C-gumija ar vienādu iedobi pa visu perimetru bez atdures atsperes galam. Ja atspere vesela (ar labu galu) un G-gultnis negrib griezties, sļūkā/lēkā tikai C-gumija pret F vai pret atsperes galu. Tas dzirdams kā dobji mīksta skaņa līdzīgos/vienādos intervālos. Ar pirkstu pie atsperes uz zemes stāvošam auto - atspere griežas-un-atlec, griežas-un-atlec līdzīgos/vienādos intervālos. Salūzušas atsperes gadījumā pilnīgi noteikti nebūtu to vienādo intervālu, un arī skaņa būtu citādāka - atkarībā no tā, kur un gar ko beržas salauztais atsperes gals. Tas citādam Fordam. Kā ir Focus Mk1?

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3566

Atsperi arī vizuāli redzēsi ka beigta.
Par to atbalstu. Katram jau savādāk bet nu galvebais jau jr tas klakšķis pagriežot stūri

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.