175/65R15 m+s ar radzēm 2.gab. Vajag, vajag, vajag!
Zinu izmērs stūlbs un vēl radzes, bet ja nu tomēr kādam kas svaigāks par manām (vismaz 15 gadi vecas-sakaltušas ar plaisām) lieks kļuvis!
Standarta izmērs 185/65R15, bet gribu biku zemākas, var būt teiksim arī šāds izmērs, bet 5mm proķis.
Īsāk izskatu variantus, ideāli ja vēl atved uz manu pusi-skops neesmu, ļoti aizņemts un slims gan.
Pērku 2 riepas
- pieslēdzies vai reģistrējies, lai pievienotu komentārus
Vai tas ir m+s ar radzēm? Diez vai. tīrās ziemas riepas, tas jā, ir ar radzēm, bet m+s? Šaubos.
Gribi redzēt bildi!
M+s nozīmē ka var braukt cauru gadu, bet vasarā ar radzēm pa LV ir aizliegts braukt, tātad pats iedzināt tās radzes riepās servisā pie vasjas? Nu un man to bildi nevajag. . Atdzīstu tikai vasaras vai tikai ziemas riepas. Tās universālās m+s ir pagātne. Kas der visām sezonām, tas neder īsti nekam. Šādu m+s riepu spējas ir stipri vidējas. Nupat meklēju ziemas riepas, atradu goodyear par 38€ gabalā. Forši
Jaunas, jaunas, ne jau lietotas. Ultragrip. Iesaku. Un ar bezmaksa piegādi pa visu LV.
Ko tu te lielies, kas ir 38 eiro līmētās (restaurētas) uz R14! Kur nu vēl lētāk. Izklausās pēc K-Senukai
Kas ražo to Ultragrip? Brends? Ultragrip ir tā kā michelin i|Icegrip.
.
Www.riepnesis.lv ievadisavus izmērus un būs goodyear ziemas riepa par 38€. Jauna. Ice 8
Man ir cits izmērs 185 65 14. Tāpēc pērku citu piejamo modeli goodyear ultragrip
Ieteiktu izlasīt īsto M+S apzīmējuma nozīmi!
Manuprāt tepat forumā jau reizi bija par to diskutēts!
Redzu GOODYEAR - ULTRA GRIP ICE+
Nju nav tas goodyears, bet varbūt riepas labas! Proķis interesants.
Lai veicas!
Vai ne Jāni tas tāpat kā gribēt goodyearu pa puscenu nopirkt
Tā Marteks reklāma! Neiedziļinājos, bet var redzēt ka aprēķinus veicis 3klasnieks.
Es ar neiedziļināties, vienkārši šovakar ieraudzīju, nolēmu iemest vielu pārdomām.
To ka cipari pārspīlēti, tas tiesa.
Vēl jau jārēķina montāža...
Tava doma Jāni? Tu par jaunām vai vecām?
Es tikai par jaunām.
Plusi:
Mīkstāka gumija,tātad labāka saķere.
Var nobraukt vairākas sezonas. (Es agrāk lietotās noplēsu pa sezonu)
Nevajag katru gadu montēt(man ir divi disku komplekti) ekonomija 16-20€ gadā.
Vari izvēlēties sev piemērotāko modeli, nevis skatīties tikai uz to ko ziemeļvalstīs izmetuši miskastē.
Man abiem autiņiem ir jaunas, apsveru pat domu nenobraukt līdz galam un tirgot nost, bet vēl ne šosezon.
Tas ir par ziemenēm.
Par vasaras riepām neiespringstu, jo ir daudz lietotu ar labu protektoru krājumos
A es par ko kur te augstākā matemātika.
Šādi kautko dalīt un mm skaitīt! Gumijas cietība (vecums) vien dilšanu ietekmē ar katru gadu arvien spēcīgāk ja runājam par vasarenēm. Tieši tā lieka montāžā=ar gandrīz 1 jaunu riepu gada griezumā.
Pievienošu vēl plusus jaunām, balstoties uz n-padsmit gadu pieredzi ar vienlaikus 4-5 auto šādos apstākļos - riepas pērk tikai jaunas, un lieto daudzus gadus. Pārsvarā lietotas Goodyear-Continental-Michelin, mazāk - Vredestein, Nankang un vēl citas. Pārsvarā Viduseiropas ziemenes, bet arī dažas Skandināvijas (skaidrojums šeit; Viduseiropas nav vissezonas, Viduseiropas modeļi arī skaitās ziemenes). Starpsezonā tiek uzglabātas šādi, kas laikam izslēdz riepu deformēšanu uzglabājot:
Šādi ir sanācis nolietot un gana ilgi vērot riepas tādā stāvoklī, kādas sanāktu pirkt kā lietotas - vēl labs protektors, bet jau vecas gadu ziņā.
Novērojumi ir šādi. Kā noveco, tā sāk trokšņot. Dūkt, vai guldzēt, vai pat sist (du-du-du). Dažas - smagi sist. Vienas - nepārtraukti, citas - notiektos ceļa apstākļos, risēs, ar piekrautu auto, utt.
OK, meklējam cēloņus. Vairākkārtēja pārbalansēšana dažādos riepu servisos nepalīdz, neko nemaina. Diski tīri, dubļi notīrīti. Diski nav saliekti, kas konstatēts gan pēc riepu servisu apgalvojumiem, gan arī, pēc tam uzmontējot jaunas riepas, kas aizvāc visas skaņas un problēmas. Jāsecina, ka vienīgais iemesls ir veca gumija. Kad sāk trokšņot? Continental un Michelin pārsvarā sāka 4. līdz 6. lietošanas gadā. Nankang bija mērena katastrofa - sāka smagi sist 2. lietošanas gadā. Vredestein bija dramatiska katastrofa, par ko jāuzraksta atsevišķi. Goodyear UG Ice+ noveco amizanti - nedūc, nesit, bet no aptuveni 5. gada skaļi kauc pagriezienos uz sausa seguma tikai 5-15 km/h ātrumā. Kauc skaļi, un gājēji tāpēc piesardzīgi atkāpjas un atskatās kā uz kārtējo sporta idiotu, bet ierauga auto, kas rātni rāpo pagriezienā ar 5 km/h.
Ja auto pieskata un labo pats, tad šādi vecu riepu trokšņi traucē objektīvi pieskatīt piekares stāvokli. Var kaut ko palaist garām. Vai pārprast.
Ja auto uztic servisam, tad šādi vecu riepu trokšņi palīdzēs servisam kaut ko diagnosticēt un obligāti nomainīt piekarē. Piemēram, vēl dzīvības pilnu OEM detaļu nomainīt pret detaļu veikala s.du, ar nāvējošiem servisa paņēmieniem. Kas bezjēdzīgi.
Labojums. Nevis "lietošanas gadā", bet "gadā pēc DOT ražošanas gada".
DOT gads un nedēļa ir svarīgi. Jo senāks DOT jaunai riepai, jo drīzāk sāksies skaņu brīnumi. Tāpēc ir cemme par rezultātu pirkumiem Latvijas riepu veikalos, proti, riepām ar 1-2 gadus veciem DOTiem, 3 no 4 riepām ar gadu vecāku DOTu nekā , un tamlīdzīgi. Šogad veiksmīgs gads, beidzot vinnēju DOTu loterijā. Tas nekas, ka pavasara nedēļa
Meklēt

Jaunākie komentāri
pirms 4 dienas 4 stundas
pirms 4 nedēļas 6 dienas
pirms 42 nedēļas 3 dienas
pirms 46 nedēļas 4 dienas
pirms 1 gads 2 nedēļas
pirms 1 gads 9 nedēļas
pirms 1 gads 10 nedēļas
pirms 1 gads 10 nedēļas
pirms 1 gads 11 nedēļas
pirms 1 gads 11 nedēļas