Sveiki!
esmu iegadajies 2005 gada ford focus tdci 1.6 ,kuram nojuka turbina,nezinot neko nopirku shrota normala stavokli citu kura nojuka uzreiz
palasot ineta sapratu ka problemas ir lielas ar sho modeli.eljas padeve uz turbinu tiek bloketa ko izraisa karbona veidoshanas dzinejaa
man jautajums ja es nonemu nost vispar DPF un EGR atrisinatu problemu...un vai nevar to filtru kas pienak pie tiurbinas partaisit savadak?
Ford Focus mk2 1.6 tdci problema
- pieslēdzies vai reģistrējies, lai pievienotu komentārus
Problēmas šiem dzinējiem ar mirstošām turbīnām ir dēļ šīm lietām:
Jālej atbilstoša motoreļļa 5w30 ( Ford Formula F, Mobil, vai Castrol)
Jāmaina ne vairāk kā pēc 10000km nobraukuma
Turbīnas eļļošanas caurulītē jaizņem ārā metāla filtrējošais sietiņš.
Ja veiksi šīs darbības tad par turbīnas problēmām vari aizmirst.
DPF ja vēl savu funkciju pilda ,vari ārā negriezt, kā arī ja EGR nav noklājies vari pagaidām neaiztikt. Atsevišķi izprogrammēt EGR neizprogrammējot DPF īsti jēgas nav. Šīs lietas labāk veikt vienlaicīgi.
Jautājums, vai nekādas kļūdas par DPF nemet ārā?
Hmm, par to eļļošanu es nebiju dzirdējis, nju leju Mobilu 5w30 9-11 tūkstoši braucu, kur atrodas tas filtriņš \Ri4a?
man 80kw motors , turbīna nojuka pēc pusgada DPF un EGR arī, amputēts,(EGR tik atslēgts) pārprogramēts un jau 80 000 nobraukti it kā viss štokos, laba eļļa un filtri kvalitatīvi.
Es ieteiktu tomēr nemt restaurētu turbīnu, ap 250 naudām grozās cena. ar lietotām man te ar viens darbonis tāpat nopirka Mogo placī un pēc nedēļas turbīna pipec, bet laikam jau bija mirusi uzreiz, viņš kādas 5as lietotas mainīja, nebija riktīgi neviena, nospļāvās paņēma restaurētu iet viss štokos.
Tur nav gluži filtriņš, bet metāla sietiņš! Atrodas viņš turbīnas eļļošanas trubiņas skrūvē kura nāk no kartera un iet uz augšu pie turbīnas. Ja viņš aiziet ciet tad pats saproti, ka eļļa līdz turbīnai nenonāk.
Mk1 arī tāds ir?
Par MK1 nekko neesmu dzirdējis!
Super, paprovēju, viss pa pirmo ... !!! Paldies
Kāds nezi kur probl. Man noslāpa motors,deg pretslīdes,abs un nevar pielaist!
Kas par mašīnu dīzelis vai benzīns?
Izskatās ka mk2 1.6tdci, vismaz šajā topikā ierakstīts.
Es teiktu, ka jāsāk ar pieslēgšanu pie datora.
Ja ievelkot nelec tad kaut kas ar degvielas sistēmu. Šaubos ka tik gudrs ir ka neļauj pielaist (minēja kaut ko par stūres pastirpinātāju) dēļ tā.
Man arī problēmas ar šo motoru 80kw (auto kopumā)!
1.
Jau pērkot motora augša bija nopuņķojusies- domāju, ka augšējā vāka blīve. Aizvedu uz vietējo servisu nomainīt un pie viena iztīrīja(bija pa 2/3 aizauguši) to otru vāku ar izejām, kas nāk no EGR. Problēma nepazuda... Pie srauslām viss sulojās un tālāk pa motoru uz leju. Taisīju otro piegājienu un vedu uz Talsiem citā servisā problēmu risināt. Pirms iebraukt servisā aizvedu motoru noskalot, lai meistariem vieglāk saprast no kurienes sūcas... Iebraucot servisā 2-3 km no moikas un vizuāli apskatoties likās ka minimāli sūcas sprauslu rajonā. Nomainīja vāku ar blīvi un visas sprauslas sprauslas izskrūvēja (ar plikām rokām varēja atskrūvēt-bija vaļīgas un nopuņķojušās melnas), kurām blīves ar gredzeniem nomainīja. Aizbrauco mājās augša tāpat bija nopuņķojusies! Notīrīju un iedarbinot skatoties man jau likās, ka laiž garām skrūvēm ar kurām sprauslas stiprina... Problēma palika neatrisināta. Eļļas zudumi uz 9-10k km ap 0.5-0.7l Vizuāli šķiet, ka kanna eļļas uz motoru izlieta...
2.
Vēlāk sāka izmest Chek Engien, bet pats arī pēc vairākām startēšanām(maziem pārbraucieniem) izdzisa. Tāpat aizvedu uz kompi
*pirmajā piegājienā-
P0483
P1412
P0234
Visu nodzēsa un pēc laiciņu atkal meta Cheku ārā plus ik pa laikam jau ieslēdzas avārijas režīms un jaudas autiņam nav! Atkodu, ka vienkārši izraujot un iespraužot atpakaļ EGR vārstam kontaktu vismaz sarkanais no paneļa pazuda un varēja nirmāli aizbraukt līdz gala punktam...
*Taisu otro piegājienu uz kompi-
P0483
P138B
P0404
P1412
No ko, atkal serviss- jauns EGR vārsts(tik nez kāpēc uzlikuši ar vertikālu kontaktu uz augšu, ka nācās no degvielas filtra to metāla aisargu ņemt nost, jo EGR vārsts atdūtās...
Pēc maiņas čalis(es) sapriecājies auto iet zvērā-ceļ augšā ideāli, utt.. Pēc ~300-400km atkal Chek Engien, EGR un tās pašas kļūdas pa lielam.
3.
Pagājušo sestdien, pilnai laimei, braucot no mājās no Talsiem sāka svilpo turbīna. Atkal serviss un virsū lietota turbīna no angli. Būtu darba diena ņemtu restaurētu, bet nebija laika gaidīt... Braucot no servisa atkal mans mīļais Cheks izlecs, plus avārijas režīms.
Pēc tik daudz reizēm pats iegādājos ELM327 un nolasot izmeta veco labo P1412
4.
Netieku pie ABS (meta ārā aizmugurējos- vienam zaļais otram dačiks)
Vadi izzvanīti, kontakts kur bija zaļais nomainīts, ABS dačiki abi nomainīti un ABS nav... Pirms pazuda ķērās rocene (troses pēc tam nomainītas jaunas) un uzkarsēja vienu disku - varbūt no karstuma tā magnētiskā josta nobrukusi?
Vēl pāris reize ir iededzies aķīša simbols lietainā laikā, pazudusi drošības siksnas skaņas signāls, pa reizei liekas, ka lietus sensors nogļuho un gan jau vēl kaut kas, ko uz sitiena neatceros...
Varētu kāds pateikt ko skatīties/labot. Savādāk man liekas, ka esmu katra servisa sapnis... Gada nogrieznī būšu labi ieguldījies+/-ap 2k€! 500€ pašā sākumā spārnus mainīju, savedu sliekšņus kārtīnā un krāsošana. Izpuvis nebija tas tīri tā vizuālajam un sliekšņiem lai nākotnē ilgāk turas. Spārniem vienīgais pie dubļu sargiem bija ruslans un neliels caurums tāpēc mainīju nost(to es pats negribēju, lai metina un špaktelē, bet liku jaunus). Priekšā "miroņgalva" iekšēšējā ar visu to asi mainīta, tur bukses, motoram tās balsta gumijas vai kā viņas tur sauca, amīšus, atsperes stūres reikai kautkāda tur brīvkustība bija utt.
Liekas, ko es tādu pirku, bet nav tik traki kā izklausāsās! Kad pirku tas bija vienīgais Gia piedāvājums un pa lielam ap tūkstoti no tā brīža tigus cenas tādam autiņam dabūjām lejā, ko varēja attiecīgi ieguldīt.
Nedaudz airakstījos ne pa tēmu, be tas tā...
Nevarētu būt, ka man kaut kas vados nav kārtībā? Un vai tas puņķis motora augšējā dalā nav no tām sprauslu koniskajām skrūvēm, vai jau nākamā blīve uz leju motoram pipec laiž garām...
Pēdējās nedēļas jau iezogas doma, ka jāņem cits autiņš, bet takā es viņu izmantoju arī darba vajadzībām plus vēl mazi bērni, kas māk aizmugurē "uzdzīvot" žēt būtu noskatīties kā piecūko....
Āāā.... Vai tas man liekas, bet pirms iedegās Cheks šķiet ka motors uz aptuveni 1800 takā norīstās....
Eļļa un visi filtri nomainīti pirms aptuveni 1k km un uz tiem nav taupīts!
Nebūtu agrāk (jaunībā) servisi man traumu iedzīnuši, kad mainīja visu ko vajag un nevajad būtu dzīnis prom uz aklo lai meklē vainas un labo...
Krievu forumā ir nedaudz plašāk:
P1412 - Датчик давления в системе рециркуляции ОГ: слишком низкий уровень сигнала
t.i. var būt divi iemesli - reāli EGR vārsts ieķīlē, otrs variants devējs, kas mēra to atgāzu spiedienu nestrādā/aizsists pilnīgi ciet/ vados ķeza.
Savukārt dēļ P0234 Tev arī turbīna nomira - pārāk liels spiediens. Waste Gate vārsts visdrīzāk arī bija ieķīlējis un stiprāk ieminot mizā cēla spiedienu kosmosā.
Es mājās vizuāli apskatījos veco turbīnu un tāpat ar muti iepūšot tajā bundulī vis forši kustējās un tas štirs arī nebija noklemējis.... Tik pie izplūdes vienam spārniņam puse no lāpstiņas bija nost.
EGR vārsts ir jauns, tad atliek vadi vai ko tu rakstīji tas atgāzu spiedienu mērītājs (kā tas zvērs izskatās)...
Pa lielam atkal servis garantēts(tas izklausās nav dačiku nomainīt) , jo problēmu met ārā un ja nenovērsīs laika jautājums, kad mainītā turbīna un vēl kautkas noklāsies....
Waste Gate - tas ir tāds vārsts, kas palaiž atgāzes garām turbīnai lai neceltu vairāk spiedienu, parasti komplektā ar turbīnu un tādu kā sēnīti nāk.
Sensors EGR atgāzu spiedienam parasti ir pie ugunsmūra (salona sienas) un pie viņa pienāk trubiņas...
Kautkas šāds... http://m.focushacks.com/images/shrink_egractuator.jpg
Izpētīju šā un tā, bet to sensoru neatradu... Ja nu vienīgi kautkur aiz aķīša!
Neesmu familiārs ar dīzeļu motortelpas izkārtojumu. Es meklētu trubiņas, kas ir pirms un pēc EGR vārsta.
Iespējams ka ir integrēts vārstā iekšā.
Man nebūs tas sensors.... Cik netā izpētīju, vismaz pēc bildēm, tad tie 1.6 tdci motori ir ar un bez tiem kvēpu filtriem. Tiem kam filtri ir tas sensors, bet manā gadījumā nav.
Pag pag, ja nav sensora, nav arī kļūdas KKur viņš ir, tik kur iebāzts?
Ford fokus mk2 1.6 tdci gruti pirmaja un tresaj iebakstit reizem...
karba iet uz beigam? vai ari vadikla no kloka lidz karbai aizregulejusies kads mak teikt?
Jārauj augšā uz pacēlāja servisā un jāskatās.
Var būt izregulējies, var būt arī sinhronizatori konkrētajiem ātrumiem sāk savas dzīves beigas.
Ford kārbām nepatīk ļoti aktīvs braukšanas stils ar ātrām ātrumu pārslēgšanām.
Meklēt

Jaunākie komentāri
pirms 2 nedēļas 9 stundas
pirms 3 nedēļas 4 dienas
pirms 3 nedēļas 4 dienas
pirms 3 nedēļas 5 dienas
pirms 3 nedēļas 5 dienas
pirms 3 nedēļas 6 dienas
pirms 3 nedēļas 6 dienas
pirms 3 nedēļas 6 dienas
pirms 3 nedēļas 6 dienas
pirms 3 nedēļas 6 dienas