Sveicināti!
Nesen parādījās problēma. Braucot uzspiežot gāzes pedāli auto apgriezieni ceļas, bet uz priekšu neiet. tas notiek ar visiem ātrumiem kuri ir ieslēgti. Nevar ātri uzņemt ātrumu. Kas varētu būt par vainu? Apdzenot kādu auto, kas velkas ir lielas problēmas.
Auto: focus 1998.g., hečbeks, 1.6 benzīns, DAW.
Spiežot gāzes pedāli apgriezieni lec, bet auto neiet.
- pieslēdzies vai reģistrējies, lai pievienotu komentārus
Beigts sajūgs- slīd!
+1 sajuugs sliid.
Tev spīd sajūga maiņa. un pastāv iespejamība koķenes saļniks arī, jo varbūt tas arī ir pie vainas.
Pie novilktas rokas bremzes, mēģini izbraukt no vietas ar trešo pārnesumu, ja mašīna noslāpst ar sajūgu viss ok, ja nenoslāpst, tad problēmas ar sajūga sistēmu, vai arī uz sajūga diska tiek virsū kāds šķidrums.
Sajūgu mainīšu. Paldies par info.
Biju šodien servisā uz ritošās daļas diagnostiku. Sarakstīja - stabilizatora atsaites, kluči un kārbas kreisais blīvslēgs.
Jautājums kas tas ir kārbas kreisais blīvslēgs, kā viņš izskatās un cik tāds verķis var maksāt +/-?
Ja kaads te ieliks bildi un izradisies ka taads man ir tad tev uzdaavinaasu
Nevelc garumā iesaku sajūgu mainīt ātrāk, citādi dabūsi motoru mainīt
Nevelc garumā iesaku sajūgu mainīt ātrāk, citādi dabūsi motoru mainīt
Kas var notikt dzinējam no slīdoša sajūga?
Jautāju tikai intereses pēc, jo pašam nekas nenāk prātā.
es saprastu ja sajūgs taisītu disbalancu, tad izsistu slīdgultņu vietas! bet nu pastāv ka karbu var sasist saplīstot sajūgam, nekas traks katrā ziņa.
Es pabraukāju pusgadu un nočakarēju aksiālo gultni kas atrodas kloķenei pa vidu 1.6 motoram, kloķene reāli mainās tikai kopā ar bloku, paveicās dabūju jaunu motoru 180mit naudiņas vēl latos, jo sāk devējus momentā ēst nost, vēl ir saglabāts vecais motors, varu parādīt
Tā arī neviens neatbildēja kas tas par blīvslēgu
Man jau gadus mētājas šāds. īsti neateros kam tas bij domāts
viņš tak nāk zobsiksnas pusē kloķenei, nezinu kā kuram modeli bet ir arī kārbas pusē šādi.
Nu ja kadam vajag daavinu
Sveicināti. Sāku gatavoties sajūga maiņai.
Sajūga komplekts ir iegādāts.
Tagad laužu galvu, kāda ir atrumkārbai eļļa jālej. Skatījos internetā eļļas, tur sarkanas, zaļas, dzeltenas.
Kuru tad jālej. Vai ir kāda tabula ar tām eļļām pēc VIN koda kaut vai.
Nojaušu tik to, ka jābūt 75W90 laikam.
Sveiks. Automatiskā kārba?
mehāniskā 5 pakāpju 98.gada hečbeks 75kw 100PS
Sarkana un zaļa gan nebūs.
Būs laikam sintētika, viskozitāti jau laikam uzminēji
Pagaidi Raitis vai kāds cits gan jau pateiks. Vispār es veikalā paprasiju un iedeva īsto.
mehāniskā 5 pakāpju 98.gada hečbeks 75kw 100PS
Sveiks!
Par krāsu vari neiespringt, galvenais lai specifikācija atbilst. Es sev ņēmu FEBI ja nemaldos (sen tas bija). bet ja ņemsi normālā bodē, tad tev pēc auto uzreiz izdos dažādus variantus. Tad jau pats orientēsies pēc cenas.
no pieredzes labāk ņemt FEBI vai MOTUL
Bet ja godīgi, tad galvenais lai tur tā ēļļa būtu, un nav svarīgi kādas firmas, ja netaisies kartu nedēļu pa trasi dzīt un slēgties pie 4-6t apgriezieniem

Paldies Jums par atbildēm. cik litri ieiet tajā ātrumkārbā?
vēl jautājums par centrēšanas atslēgu. Vai šāds derēs:
https://auto-instrumenti.lv/lv/instrumenti-bremzu-un-sajugu-darbiem/saju...
Negribu priekš vienas reizes pirkt dārgus instrumentus.
Šis ir samērīgā cenā.
Vēl pirms es visu jaucu un mainu vai man ir kas tāds jāzin, kaut kas specifisks?
Nekad to neesmu darījis, bet pēc video materiāla nekas grūts nav, tik pinķerīgs un ilgs darbs.
Info skatījos te, ir četras video daļas viņam.
https://www.youtube.com/watch?v=1eoUL347ce0&t=20s
Ja asīte tāda pati tad vari. Var arī bez viņas.
Eļļa ja nemaldos bija 2.3L kaut kas tāds. Tātad pirksi 3L
Nomainīt nav grūti. Atgaisot nav grūti. Ja viss nāk vaļa.
Lielākās problēmas es domāju tev sagādās pusasis. Jo īsajai ir sprosts virsū un to dabūt ārā ir pagrūti.
Ja ir pacēlājs tad jau protams lai ar visu lejā.
Ja nav kā manā gadījumā bij jāņem viss nost jo vietas lai kārbu noņemtu tur ir diezgan maz.
Sanāk vislaik dzinēju celt augšā un laist lejā
Pacēlāja dimžēl nav.
Ceru, ka man viss izdosies.
Paldies par padomiem.
Būs jautri noteikti
Ja problēmas zvani
Nr augšā
Mainīšu tuvāk uz pavasari, jo to darīšu ārā zem klajas debess.
Ja kautkas nebūs skaidrs tad noteikti rakstīšu šeit.
Starp citu Fordam pirms pāris dienām mainīju priekšējos gultņus, viss izdevās. Tik pēc nomaiņas mazliet jocīgi palika, jo iedegās ABS lampiņ. Pēc tam izlasīju internetā, ja veic darbības ar ABS, tad jānoņem klemme. Atvienoju klemmi uz minūti un tad lampiņa nodzisa. Es jau pārbijos, ka nepareizi iepresēju gultņus.
Jautājums ne pa tēmu. Vai ir kāds saits, kur var redzēt forda detaljas OEM numurus.
Piem otrs auto man ir bmw un izmantoju bmwcats.lv
Vai fordiem ar ir. Internetā meklēju, bet neko jēdzīgu neatradu.
Tev ir prese?
Ja tu domā presi kā iekārtu tad nav.
Es sačiņīju pašrocīgi, liela gara bultskrūve ar caurulēm vajadzīgajā diametrā kāds ir gultnim ārējais un iekšējais
un ar atslēgu skrūvējot, presēju iekšā (pareizāk sakot spiedu iekšā).
Iepresēt viegli, bet dabūt veco ārā bij gan grūti, bet palīgos nāca kuvalda un caurule attiecīgā diametrā.
Bet ja tu domāji kubikus, tad pāris ir :D
Nē nē domāju tieši presi lai veco var dabūt ārā
Kā paliek ar tām OEM detaļjām, kur tās var apskatīt?
Dont ask me.. me dont know
Parasti internetveikalos atrodot vajadzīgo preci, ir norādīti arī orģinālnumuri. Piemēram Grosā, vai Apē.
Arī trodo manuprāt bija.
Meklēt

Jaunākie komentāri
pirms 35 nedēļas 2 dienas
pirms 39 nedēļas 3 dienas
pirms 47 nedēļas 4 dienas
pirms 1 gads 2 nedēļas
pirms 1 gads 3 nedēļas
pirms 1 gads 3 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas
pirms 1 gads 4 nedēļas