Iedegas ģenerātora lampiņa panelī.

19 replies [Pēdējais ziņojums]
Anonīms lietotājs

Sveiki ir tāda problēma Ford Focus 1,9 99g.Kad iedarbinu motoru pēc kādas 1min iedegas panelī aklumatora lampiņa it kā nelādē.Bet pieliekot testeri pie aķa it kā rāda ka viss ok .Kas tā varētu būt par vainu.Paldies jau iepriekš.

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3561

Paarbaudi stekeri kas pienak pie generatora. Tris vadu stekers. Iespejams kads no vi iem ir pusu. Pieliekot testeri cik raada? Tuksgaita cik? uzgazejot un visu sasledzot?

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

eedgarss (nav pārbaudīts)

Precīzi tagad neatceros ,bet man liekas ka tukšgaitā bija kaut kas ap 13,7.

Lietotāja Kviesis attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1094

13,7 maz bez gaismām un pārējiem elektronikas brīnumiem, cik rāda pie ieslēgtam gaismām, AC, aizmugurējā loga apsildes un vēl ja var saslēgt elektropatērētajus pēc iespējas vairāk?

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja Kviesis attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1094

Un vēl man mācija, ka viens pieliek testeri un mēra bez patērētāju ieslēgšanas-piefiksē ko rāda nenoņemot nost otrs saslēdz visus patērētājus ko vien var............svarīgs ir vai uz skaitītām sekundēm atjaunojas lādēšanas spriegums.
Sorry mok sajaucu normāli bij jābūt ~14, vai 12,Voltiem. Sen neesmu mērijis Smile

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

viensastoni (nav pārbaudīts)

Te ir ģenerātora pārbaudes metodika. Parasti spriegumam pie iedarbinātas mašīnas jābūt no 13,5V līdz 14,5V, (tas orientējoši, pāris volta desmitdaļas uz vienu vai otru pusi neko nemaina).

http://workshop-manuals.com/ford/focus_1999_08.1998-12.2004/mechanical_r...

Tas pats krievu valodā
http://www.fordbook.ru/focus/1/electrics/accumulator/charging-system-pin...

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3561

Ja nemaldos jaabuut 14.7 vai kaut kas tamliidziigs. 13 ir krietni par maz

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja Kviesis attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1094

Jā man bez ja rādija 14,4, tad ar lampām un AC 14,2. Nav labi ja ir 12 vai 16

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 824

normali darbojoš ģenerātors dod iekša no 13-14.7v arī atkarīgs cik jaudīgs Ampēru ziņa akucis ir, tur atkarīga slodze ģenerātora darbības. Var arī būt ka 15v triec iekšā fordam tā bija. 120ah akucis un 90Ampēru generātors.

vel kas tā lampiņa pazūd tad kad uzgāzē?
ja pazūd tad viss liecina par to ka ģenģerim uz rotora celiņš pa galam būs, tā lielāko ties notiek. reti kad oglītes pagalam.

Volvo XC 90 2008 2.4 D5 136kw 185 Hp
Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus

eedgarss (nav pārbaudīts)

Paldies visiem par padomiem.Problēma atrisināta,bija iemeties zaļais vadā un pārlūzis.

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3561

Tipiski fordam Smile

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

zuja (nav pārbaudīts)

Jā,tā ir izplatīta problēma... Labi,ka neiedzina 18 V sistēmā,ari tā mēdz gadīties pārlūztot vienam vadam pie ģeneratora.

Offline
Pievienojies: 18/03/2017
Atbildes: 18

Sveiki visiem!MK1 1999g. 1,4benz. Ģenerators iedeva pārspriegumu līdz 16,5v Izdega tuvās gaismas.Ģeneratoru nomainīju,tagad dod stabīlus 14,3v.Bet, uzradās ķibelekā augstāk minēts,ap 40 sekundes pēc iedarbināšanas,panelī iedegas akumulatora lampiņa.Ar vadiem it kā viss kārtībā.Kur vēl varētu meklēt vainu?

AndrejZ

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1541

Kontaktā pie ģeneratora, viens vads caur drošinātāju iet uz akumulatora +
Focus Smart Charge:
Skatās akumulatora voltāžu caur vadiņu, kas ir 3-pin pie ģeneratora un iet caur drošinātāju F10 (10A) uz + klemmi.
Pārējie 2 vadi (1 un 2 pin) ir vadība no borta kompja atkarībā no temperatūras un ieslēgtajiem patērētājiem.

Ja 3-pin nav akumulatora sprieguma - pārbaudam drošinātāju F10 un saiti līdz aķim, ja tur viss tiptop, tad meklējam vadā izolācijas bojājumu (zaļais iemeties mitrumā un saēdis vada iekšpusi), vai arī pārbaudam pašu konektoru (mēdzot atlodēties/nolūzt).

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Offline
Pievienojies: 18/03/2017
Atbildes: 18

Paldies!Mēģināšu izburties.Laikam jau tomēr tajos vados kautkas.Šodien,pēc 25km. aķa lampiņa nodzisa,bet tajā bŗīdī lādēšana uzleca uz 16v.Pēc brīža atkal lampiņa iedegās,un lādēšana lēkāja no 13,5v līdz 16v

AndrejZ

Offline
Pievienojies: 18/03/2017
Atbildes: 18

Vēlreiz paldies!Ķibele novērsta,20cm. no ģeneratora(jau gofrā) strāvas vadiņš bija pārpuvis,turējās uz 2 dzīslām.strāva pienāca 5.V Smile

AndrejZ

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 753

Varbūt vecajam ģeneratoram nebija ne vainas?

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Offline
Pievienojies: 18/03/2017
Atbildes: 18

Ticamāk,ka vecais ģenerātors ir kārtībā.Gan sarunās,lai šrotā paņem atpakaļ!

AndrejZ

Lietotāja Conqueror attēls
Offline
Zvaigzne
Pievienojies: 05/11/2014
Atbildes: 137

Grūtu problēmu ir viegli atrisināt. Tā jāatzīst par neatrisināmu!

Ford Focus Colorado Red

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1541

Viss labi, kas labi beidzas.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.