Ford focus 2011 Gasoline-LPG 1.6

10 replies [Pēdējais ziņojums]
Anonīms lietotājs

Nesen pieteicos testdraivam ar jauno focusu kuru aprīkojuši ar gāzi. Šodien bija iespēja pamēģināt. Man pašam ir focus mk1 benzīns gāze 1.6 zetec se. Godīgi sakot biju gaidijis ko vairāk!!! Motors ( bloks ) identisks ar manu 2002 gada fokusu, interjers patika, tik liekās ka mk1 ir ietilpīgāks. Jauda liekas ka vecajam ir lielāka nekā jaunajam, lai gan pārdevējs stāstija ka esot jāpieradina motora kompis pie sportiskās braukšanas (pats gan tam neticu). Garantiju dodot 5 gadi, tikai galvai un vārstiem 2 gadi. Man ir pieredze ar savu motoriņu sakarā ar galvu un vārstiem, sanāca nelaimīte lietojot gāzi! Tā visā visumā simpātisks autiņš, nebūtu tik 3000 ls pirmā iemaksa + 190 ls mēnesī operatīvajā līzingā un pa vidam vel obligātais KASKO. Braucot bija sajūta ka ja noliktu manu fubļu vienā strīpā ar jauno gāzes fokusu tad noskrietu vecais jauno vienā setā! Nu bet tās ir tik manas personīgās pārdomas.

Lietotāja Ri4a attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 29/10/2010
Atbildes: 776

Par to noskriešanu varētu tā būt! Kā nekā zaļš auto ekonomiskai braukšanai! Pēc savām domām uzskatu, ja auto aprīkot ar LPG tad tikai tilpumam virs 2.0L! 1.6 ar LPG braukšanas preiks jau tā neliels, bet ar gāzi vispār sucks! Wink

Volvo V50 1.6d 80kW

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Nu nezinu vai ir kāda finansiālā jēga likt 1.6 dzinējā LPG? Finansiāli, ja visu sarēķina tad ekonomija sanāk ar nepareizo zīmi.
Man bija voyager ar LPG, tur gan jutu ekonomiju.

pelmenis (nav pārbaudīts)

Eiropieša domāšana laikam ir uzkonstuēta savādāk. Ja pērk tādu modeli, tad pamatvajadzība noteikti nav sportošana, bet videi draudzīga un ekonomiska pārvietosanās. Vai tikai šur tur nav arī kaut kādas nodokļu un vēl kaut kādas atlaides?

Students wrote:
Braucot bija sajūta ka ja noliktu manu fubļu vienā strīpā ar jauno gāzes fokusu tad noskrietu vecais jauno vienā setā!

Atšķirība vien tāda, ka priekš konkrēta dzinēja uzprojektēta un rupnieciski uzstādīta gāzes iekārta darbībā visticamāk mazliet atšķirsies no uzkombinētā vairanta. Būtu interesanti salīdzināt tieši gāzes patēriņa starpību un arī reālo jaudu. Vēl labāk būtu salīdzināt divus identiskus 1,6, kur viens ir oriģināls LPG, bet otrs ar uzstādītu iekārtu. Daudz izsaka arī gāzes kvalitāte, ja salīdzina to, kura ir pie mums un to, kuru var nopirkt, piemēram, Vācijā. Ar labu gāzi gan jau tāpat kā ar labu benzīnu un dīzeli - mazāks patēriņš, lielāks uzrāviens.

vitaalijs (nav pārbaudīts)

Kas tieši tev notikās ar galvu un vārstiem?

pelmenis (nav pārbaudīts)

Drīkst minēt? Nepietiekama eļļošana un piedegumi?

pelmenis (nav pārbaudīts)

«Ford» turpmāk varēs iegādāties arī ar gāzes iekārtām.
http://www.apollo.lv/portal/auto/articles/258102

Students (nav pārbaudīts)

Tur jau tas joks, ka gāzes iekārtu uzstāda mūsējie bāliņi, un nekāda šķirba nav vai mana vai viņu gāzes iekārta!

pelmenis (nav pārbaudīts)

Ha! Nu jā! Man jau gribējās īstu CNG versiju no rūpnīcas Steve

Students (nav pārbaudīts)

Sapņo vien! Sito joku tik mūsējie var izdomāt, un arī tikai lai uz muļķi paķertu!
Lai vai kā bet nemainītu savu bitīti pret jaunāko tranu brāli!

Students (nav pārbaudīts)

Par to galvu ar vārstiem.... Tā vnk ir slimība zetec se motoriem. eļļošana jau pietiekama tikai sakrājas daudz izdedži uz vārstiem, galvas, virzuļiem (arī zem gredzeniem, klaņiem pat uz kloķenes vaigiem bij diezgan daudz mēslu! Man vispār nācās diezgan daudz līdzekļu ieguldīt savā FUbļā. Pats jau vainīgs, pie otrās motora metku likšanas sajaucu pulksteņrādītāja virzienus un līdz ar to nolociju visus izplūdes vārstus un vienam virzulim izdauziju caurumu!!! Beer Beer Beer

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.