Focus MK2 dīzeļdzinēji

162 replies [Pēdējais ziņojums]
Lietotāja Ri4a attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 29/10/2010
Atbildes: 776

Jautājums Focus dīzelistiem!

Kurš no MK2 TDCI dzinējiem ir vislabākais? Kā ar remontiem? Dārgākās izmaksas uz konkrētām rezerves daļām utt!
lietoto auto tirgū skatos ka plaši pieejams klāsts ar 1.6Tdci dzinējiem! Bet man ir aizdomas ka viņš ir nedaudz par švaku aktīvai braukšanai! Tāpēc mazliet vairāk gribētu zināt par 1.8 bet īpaši par 2.0Tdci dzinējiem ( 134Zs versija)

Interesē tieši dzinēja plusi un mīnusi! ( sadales vārpstu piedziņas veids! Ķēde vai siksna?)

Volvo V50 1.6d 80kW

fokusniks (nav pārbaudīts)

Kā jau Tu pareizi esi uzrakstījis, uz FF MK2/MK2-restyle ir sastopami 3 tilpumu dīzeļi: 1,6, 1,8 un 2.0. Eiropas tirgum paredzēti tikai divi: 1,6 un 2,0. Dzinējs ar tilpumu 1,8 visbiežāk sastopams Krievijā. Principā tas arī ir vienīgais dīzelis, kuru ražo Krievijas Ford Focus tirgum. Tur uzreiz ir citas (pazeminātas) prasības degvielai un vairākas citas nianses, ar kurām civilizētā Eiropa vairs sadzīvot negrasās;) Tīri subjektīvi uzskatu, ka šo variantu no potenciālās loģiskās izvēles vajadzētu izslēgt uzreiz.
Tātad, atgriežoties pie iepriekšējās domas, katram no iepriekš minētajiem variantiem ir vairākas revizijas, jeb pareizāk sakot, modifikācijas. Atkarīgs no izlaiduma gada. (Duratorq dzinēji ir sastopami arī citos modeļos, kur šīs modifikācijas ir vēl specifiskākas.)
Uz FF MK2 visejošākie pagaidām skaitās tieši 1,6-nieki - ar 90 un 110 Zs jaudu. Te atkal sākas varianti, atkarībā no tā, cik veca modifikācija (G8DA, G8DB,... Man, piemēram, G8DD), kādiem standartiem atbilst (Eiro3/4/5), DPF esamība/neesamība, u.tml. Līdz ar to nedaudz var mainīties specifikācijā norādītie Zs. 110 Zs variants, piemēram, ar DPF un atbilstību Eiro5, skaitās kā 109 Zs, lai gan pats dzinējs, var teikt, ka ir tas pats 110 Zs variants.

2.0 ir sastopams krietni retāk. Vēl retāk ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. (Cik man zināms, 6-niece kārba nāk tikai Restyle variantam) Pie mums lietotio auto tirgū praktiski var pat nemeklēt. Ārzemēs cenas viņiem ir pārāk lielas un tirāža, salīdzinot ar 1,6, ir krietni mazāka.

Optimālais variants, ja salīdzina jaudu pret patēriņu, ir un paliek 1,6-nieks ar 110 Zs. Uz MK3 tie laikam bija jau 115 Zs. Pats braucu ar iepriekš minēto 109 Zs variantu. Kaut kur jau rakstīju, ka priekš Fokusa pilnās masas šī jauda ir atliku likām. Pilnīgi pietiktu pat ar 90 Zs variantu. Uzreiz teikšu, ka nevajag censties salīdzināt dīzeļus ar benzīnniekiem. Dīzelim ir pavisam cits griezes moments un citāds darbības stils.

Izmaksas (tekošās): Visiem viņiem ir siksnas. Komplekts - kā jebkuram ap 100-120 Ls. Maiņas process diezgan vienkārš. Principā pat priekš mājas apstākļiem. Ja interesē, kas kad jāmaina, var iečekot šo http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
(Siksna "latviski" - Camshaft drive belt)
Pagaidām dārgākais, ar ko nācies saskarties manā modifikācijā, ir degvielas filtrs.

50 Ls.
Pārējais viss - patīkami lēts un viegli dabūjams - kā jau fordiem Smile

Varbūt kādi vēl jautājumi? Varbūt ko piemirsu?

Lietotāja Ri4a attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 29/10/2010
Atbildes: 776

Un kā ir ar sūkņiem? Cik atmiņa neviļ agrāk fords izmantoja Lucas sūkņus! Kā ir tagad, jo Lucas bija diezgan murgains!

Volvo V50 1.6d 80kW

fokusniks (nav pārbaudīts)

Man domāt, ka lielākai daļai viss ir no Bosh. Vismaz man noteikti. Viss darbojas, nav nācies sīkāk pētīt.

Lietotāja Ri4a attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 29/10/2010
Atbildes: 776

Nu skaidrs! Jautājumi noteikti ka būs! Zināšu kam prasīt! Tu mums tāds Dīzeļu guru!

Man sencim ir Kia Ceed universāls ar 1.6Crdi un automātisko pārnesumkārbu, cik esmu braucis viņs iet diezgan zolīdi (par jaudu nevar sūdzēties, apdzīšanas manevri ir viegli paveicami ar jaudas rezervi) Griezes momentam ir ļoti lielas priekšrocības! 115zs un 255nm Wink

Volvo V50 1.6d 80kW

fokusniks (nav pārbaudīts)

Guru maskē duru Wink

Ri4a, Tu dīzeli iepirki, vai grasies pirkt? Jeb tikai tā Kia Ceed sakarā šādas smagas, melniem dūmiem tītas tēmas cilā? Wink
Dizelis rullē 8) Kamēr atrodies griezes momentam optimāli atbilstošo apgriezienu diapazonā, īpaši nav svarīgi, vai brauc uz 90 vai uz 120. Patēriņš mainās ļoti minimāli. Arī kalnā braucot, pavisam cita jušana, salīdzinot ar benzīnnieku. Kā brauci, tā uzbrauci, gāzes pedāli diži nekustinādams.

Zinu vairākus skeptiķus, kuri nav labprātīgi gribējuši no benzīna/gāzes pāriet uz dīzeli, bet dzīve piespiedusi. Kad pabrauc ilgāk, negrib vairs neko pat dzirdēt par benzīnu Wink Tā tāda stereotipiem tīta slimība, kas agri vai vēlu pāraug baudā.

Lietotāja Ri4a attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 29/10/2010
Atbildes: 776

Nop neesmu iepircis, bet gribētos! Pagaidām nav tik daudz līdzekļi! Tas tā nākotnes plāni! Pagaidām vācu tikai informāciju no pieredzējušiem dīzelistiem! Wink

Volvo V50 1.6d 80kW

Pievienojies: 03/05/2011
Atbildes: 41

Kādu pusgadu atpakaļ Auto Bild'ā bij par mk2 focusiem un tur teica, ka vajag bīties no tā 1,6 dīzeļdzinēja... tik neatceros kāpēc. Varbūt ir vērts atrast to numuru un izlasīt.

fokusniks (nav pārbaudīts)

Muhaha Laughing out loud Tad jau jābīstās no visa, kur Fords roku pielicis Laughing out loud
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=10390
Protams, kādam jau vienmēr kaut kas nepatīk Wink
Vajag atrast un noskaidrot, par ko tieši ir runa un par kādu modifikāciju, citādi, kamēr pierādījumi nav neitrāli un reāli taustāmi, kārtējais blefs par tēmu "viena tante teica". Galvenais gribētos dzirdēt tos skarbos iemeslus un labi būtu paošņāt, aiz kādas muguras slēpjas informācijas avots Wink Katrs konkurē kā māk. Viens - civilizēti, cits - noalgo komandu ar ekspertiem, kas strādā un dara visu arī internetā, lai tikai mazinātu konkurenci.

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Galvenais nenjemiet bez kaartiigas diagnostikas. Es tikko ielidoju njemot sev pirmo fokusu.
Saakumaa visi teica ka turbina - to salaboju. Tagad dzineejs izjaukts, gredzeni nesaprotamaa veidaa nodilushi. Vispaar kaa vareeja pa 101 000 km taa nokaut dzineeju - nesaprotu.
Domaaju veel veersiishos pie Jums ar saviem jautaajumiem.
Viens gan ko varu pateikt - prieks braukt. Man bijushas daudzas pat jaunas mashiinas, nu bet tagad shis ir baigi labs, tikai zheel ka staav servisaa izjaukts.
Sooryy par verbaalo caureju- esmu jauninjais.

Kloons (nav pārbaudīts)

Uztaisi tēmu par savējo ar smalkāku aprakstu foruma sadaļā lietotāju auto...

101kk km - neregulāras eļļas maiņas (iespējams nepareizas eļļas) un mīšana grīdā aukstam dzinējam dara brīnumus...

GUDRAIS wrote:
Galvenais nenjemiet bez kaartiigas diagnostikas. Es tikko ielidoju njemot sev pirmo fokusu.
Saakumaa visi teica ka turbina - to salaboju. Tagad dzineejs izjaukts, gredzeni nesaprotamaa veidaa nodilushi. Vispaar kaa vareeja pa 101 000 km taa nokaut dzineeju - nesaprotu.
Domaaju veel veersiishos pie Jums ar saviem jautaajumiem.
Viens gan ko varu pateikt - prieks braukt. Man bijushas daudzas pat jaunas mashiinas, nu bet tagad shis ir baigi labs, tikai zheel ka staav servisaa izjaukts.
Sooryy par verbaalo caureju- esmu jauninjais.

ak jā Smile sveiciens klubiņā Wink

Lietotāja sash attēls
Pievienojies: 27/01/2011
Atbildes: 353

Pievienojos sveicienam Wink

zx3 ZETEC E 2.0L 130 hp

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Paldies par sveicieniem. Sadalju izveidoshu ar siikaaku izklaastu kaa teicaat. ( par garumziimeem - iPad sataisiishu, tad buus Smile

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Sadalja izveidota.

Kloons (nav pārbaudīts)

iPad iekš settings pieliec latvian klavieri un kad spied uz burta ilgāk paturi... parādīsies arī garumzīmes Wink

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Tur jau tas fokuss ka nestraadaa man tas shitaadaa veidaa kopsh uzliku jauno soft.

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

Izskatās, ka dīzelistiem sevi arī šeit jāpiesaka? Nu tad piesaku Smile Humora pēc izveidoju savu topiku pie foruma lietotāju auto.

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

GUDRAIS wrote:
Galvenais nenjemiet bez kaartiigas diagnostikas. Es tikko ielidoju njemot sev pirmo fokusu.
Tagad dzineejs izjaukts, gredzeni nesaprotamaa veidaa nodilushi. Vispaar kaa vareeja pa 101 000 km taa nokaut dzineeju - nesaprotu.

Kura gada autiņš, kur un kā/no kā pirki? Un kas liek domāt, ka nobraukumam var ticēt? Negribu Tevi biedēt, bet palasot par aprakstītajām problēmām, rodas iespaids, ka reālais odometra rādījums Tev būs vismaz 2 reizes lielāks. Focusam odometru pagriezt nav sarežģīti. Zobsiksnu, kad nopirki, samainīji? Principā arī pēc zobsiksnas var pateikt, kurš simttūkstotis griežas. Ja nav oriģinālā, tad rēķini visus 200 tūkstošus, jo zobsiksna saskaņā ar dokumentāciju 1,6 dzinējam ar manuālo kārbu modeļiem no 2005.-2008.g. ir jāmaina reizi 10 gados, vai pēc nobrauktiem 200 tūkstošiem.

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Autonju paarbaudiiju peec Baltic motors. Zobsiksnas situaacija jaauzprasa.
Iegaadaats LV. Taa ka vismaz lielaakaa dalja veestures zinaama.
Auto 2006 gada. Iegaadqats Riigas placii. Atnjemtais no liizinga. Pirms tam karaajies uz firmu.

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Ja interesee tuvaqk, varu nosuutiit uz PM.
Placii tajaa tochno autinjus neiesaku pirkt.

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

Ja vien vari atļauties finansiāli, ieteiktu neriskēt un zobsiksnu nomainīt uzreiz. Arī tad, ja vēl būs saglabājusies rūpnīcas oriģinālā. Pirmā reģistrācija jau nav bijusi Latvijā? Ne? Vai tomēr? Trekno gadu līzingi toreiz pārsvarā bija jaunu automašīnu iegādei tepat uz vietas. Tikai nesaki, ka firma, kuras īpašumā bija automašīna, bija valsts iestāde!?
Man autoplači nav īpaši aktuāli, bet ja ir interese, vari PM joka pēc atsūtīt. Varam paanalizet Wink

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

GUDRAIS (nav pārbaudīts)

Pirmaa registraacija latvijaa. Valsts iestaade taa nebija. Siikaak nosuutiishu info uz PM

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

Hmm... Ok, gaidu. Nu bet ko lai saka? Baigi Puzzled

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

Lietotāja sash attēls
Pievienojies: 27/01/2011
Atbildes: 353

1.8 L kvēlsveces .sistēmā ietilpst=
drošinātājs
relejs-zem kapota
temp.devējs-cilindru blokā CHT
kvēlsveces
vadi
kontrollampiņa-panelī
dzinēja vadības modulis PCM.Par visu atbild un regulē PCM

zx3 ZETEC E 2.0L 130 hp

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

E? Khm... ? Nu? Ietilpst Smile Un ko no tā kādā kontekstā var secināt? Steve

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

Vauxy (nav pārbaudīts)

Sveiki!

Jau pāris mēnešus braucu ar 2007.gada Ford Focus 1,6D 109Zs un negaidīti pagājušo nedēļ sāka neciešami tirkšķēt siksnas spriegotājs , ko ,protams, momentāli nomainīju pret jaunu, tomēr arī jaunais pēc neliela ekspluatācijas perioda dara to pašu. Piespiešot - apklust!
Kas par lietu?

Kloons (nav pārbaudīts)

Jaunais spriegotājs bija no daudzmaz zināma brenda? Izklausās pēc brāķa.

Vauxy (nav pārbaudīts)

Tas troksnis nevar nākt no kloķenes skriemeļa vibrācijas, kā piespiež tā siksna nospriegojas!? Cik saprotu 1,6 motoram ar šo skriemeli ir precidenti!

Vauxy (nav pārbaudīts)

Precīzu brendu nenosaukšu, bet pēc cenas spriežot daudz maz normālam bija jābūt:)

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

Klikšķis tāds pats, kā iepriekš, vai atšķiras?
P.S.
Visas šīs runas, kas īpaši neiederas zem šī (vispārīgā) topika, labāk tomēr taisīt jaunos topikos.

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

Vauxy (nav pārbaudīts)

OK! Nākamreiz būs jauns topiks!

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.