Ford Galaxy 2008. 2.0 (103KW)

4 replies [Pēdējais ziņojums]
Offline
Pievienojies: 15/10/2019
Atbildes: 3

Sveicināti!

Aprakstīšu problēmu un ceru, ka kāds varēs palīdzēt:

Tātad Ford Galaxy 2008. 2.0 (103KW) motora defekts nolūza sprauslas gals - šī problēma tika atrisināt nomainīts motors, pie viena tika nomainīts arī kvēpu filtrs domāju, ka būs zirgā, bet nekā.

Tika konstatētas trīs problēmas:
1. pēc nobrauktiem 300 km parādās paziņojums oil service - meistara ieteikums nezinām kur un cik ilgi stāvēja motors iespējams netīrs nomainām vēlreiz eļļu, tas tika izdarīts, bet pēc eļļas maiņas un nobrauktiem 200 km paziņojums izlec no jauna.

2. turbīna eļļu nerij bet pēc kompja rāda kļūdu (ķerās drosele vai, kas tamlīdzīgs)

3. braucot ar auto it sevišķi pie lielākiem ātrumiem 90 + auto pieraustās. Meistara ieteikums ieeļļojam degvielas sistēmu pielejot litru huša eļļu uz pilnu bāku, tas tika izdarīts, bet bez rezultāta.

Kas vēl ir interesanti motora kļūdu rāda info paziņojumos pati motora lampiņa var iedegties un tikpat ātri izdzist.

Pirms braukt uz Ford centru iespējams, kād ar ko līdzīgu saskāries un var ieteikt risinājumu.

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1438

Risinājums - nolasīt precīzus kļūdu kodus, pēc kuriem tad var minēt tālāk iespējamos cēloņus.
1) KKas nav ar eļļas spiedienu kvalitāt, aizsērējuši kanāli, vai pārkarsti. Bet tik pat labi arī sensors var gļukot.
2) iet kopā ar 3) Ja turbīna strādā nekorekti, tad zem slodzes var lekt ārā brīnumi.
Turbīna, palabojiet ja kļūdos ir ar mainīgo ģeometriju. Sadzenot iekšā kvēpus vairs neregulējas kā vajadzētu. Jātīra/Jāmaina. Tiesa no sākuma lai kāds servisa meistars kam ir poņa ko dara lai uzmet aci precīziem kļūdu kodiem.
Ja gaismiņa nedeg pastāvīgi, tātad kļuda ir tikai dažos darba diapazonos.
Vajag diagnostiku un tad ar redzēs no kurienes vējš pūš.
Var sanākt pa lēto, var arī nesanākt.

Focus MK1 2.0 AT USA - Baltā pūce
Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Offline
Pievienojies: 15/10/2019
Atbildes: 3

Super!
Paldies par ieteikumu.

Offline
Pievienojies: 15/10/2019
Atbildes: 3

Sveiki!

Ar eļļas servisu tiku galā un tur vairs nav problēma (lietoju inetā pieejamo instrukciju).

Tātad pēc būtības palikusi tikai viena problēma - pieraustīšanās braukšanas laikā, kas ieslēdz avārijas režīmu un uzņemt ātrumu vairs nav īsti iespējams. Bet pat braucot noslāpē un pielaid atpakaļ problēma pazūd motora lampiņa pat var izdzist. Pēc pielaišanas avārijas režīms var atgriezties uzreiz vai arī tikai pēc kāda laika. Avārijas režīms ieslēdzas tikai pie lieliem ātrumiem, pilsētas režīmā nekad.

Lietotāja kashuks21 attēls
Offline
Pievienojies: 01/12/2015
Atbildes: 29

Man focusam līdzīgi simtomi bija kad egr vairs līdz galam nevēra ciet...
Labākai, kad uz šrāsi uzsāc apdzīšanu un šis izdomā, ka tev nekur nav jāsteidzas un sajūta tāda ka bez turbīnas brauc!
Pirmo reizi izjaucu iztīrīju(kvēps bija minimāls) bet rezultātus nedeva. Toties ļoti labi varēja redzēt, ka verot ciet paliek ~0.5-1 cm līdz pilnīgaiaizvēršanās stadijai. Uzliku jaunu egr vārstu untagad liekas, ka cits motors stāv iekšā...
P. S man tas uz 1.6 tdci 80kw un ik pa laiciņam iedegās un pazuda chek engien! Kompis ar ļoti labi parādīja, ka nenošac~ vārst

Focus1 sedans 1.8tddi 66kw (jau vēsture)
Focus2 universāls 1.6 tdci 80kw

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.