Transmisijas maiņa

13 replies [Pēdējais ziņojums]
Offline
Pievienojies: 01/08/2019
Atbildes: 2

Laba diena Smile.
Manā īpašumā ir Ford Focus 2006 TDCI 1.6 80kw
Gribēju pajautāt (uz priekšdienām), kā ir ar transmisijas pārbūvi no automāta uz manuāli, jo mans durashift CVT sāci pie gāzes pedāļa nospiešanas skaļāk īdet. Cik meistars norādīja, ka vaina varētu būt ātrumkārbā, bet papildus piemetināja to, ka šīs kārba īsti neviens nevēlās remontēt, jo Ford neražo rezerves daļas un ir iespējams iegādāties tikai jaunu, kas maksā 4000 par jauno kārbu + 1000 euro drošības nauda, kas tiek pēc tam atgriezta. Gala slēdzienu gan uzzināšu tikai nākam pirmdien ,jo vedīšu uz detalizētāku diagnostiku.

Faktiski transmisijas pārbūves gadījumā arī pats motors piedzīvo kādas pārmaiņas, savienojumi utt vai faktiski var palikt esošais dzinējs ?
Ja tikai transmisija, tad aptuveni kāds būtu detaļu saraksts Smile.

PS. autiņu lietas pārzinu vispārināti, tāpēc pats gan jau darbus neveikšu, papildus arī nav inventāra tam darbam.

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3495

Dārgi. Tas nu ir fakts. Lētāk ir restaurēt vai jau meklēt lietotu.
Jo no automāta uz manuāli cipars salasīsies arī labs

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Offline
Pievienojies: 01/08/2019
Atbildes: 2

Rēķinājos ,ka tā nebūs pastaiga pa parku, ņemot vērāk ,ka pats to neveikšu un gan jau detaļas arī savus 1000 euro izmaksās.
Runājot par restaurēšanu pašlaik man to ir atteikuši veikt , norādot, ka kvalitatīvas rezerves daļas neesot pieejamas, vienīgais variants esot pasūtīt atjaunotu kārbu no rūpnīcas, kas izmaksā 3000 + darbs+ eļļas vai arī iegādāties jaunu.
Un pirkt lietotu, diemžēl, nerada pārliecību, ka tas būtu pats labākais ceļš. Jo katreiz sanāk minēt cik ilgi izvilks, tāpēc arī bija doma par pārbūvi, protams tā arī ietver savus riskus. Bet vismaz droši zinu, ka tai ir rezerves daļas.
Līdz ar to vēlētos lūgt nelielu palīdzību detaļu saraksta izveidošanā. Smile

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3495

Katrā ziņā cik esmu interesējies tad lētāk it nopirkt manuāli

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 701

Noskaidro vai vispār to kāds gribēs darīt un ir kāds serviss darījis.
Es kādreiz meklēju iespēju Vectru pārbūvēt, man zināmie servisi atteicās, jo diezvai viss sapasēšot.
Labāk interesēties šrotā-servisā.
Man zināmam audi pārbūvēja SIA Vicars.
Viņiem ir liels serviss un liels šrots.

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 701

Sajūga komplekts+spararats 350€ jauns(lai vairāk turbnelīst iekšā)
Eļļa kārbai
Pārējo uzskatu ka var likt lietotu. Domāju ka visu vajadzīgo var sarunāt pa kādi 500 šrotā. Vai labāk paņemt donoru un aplasīt.
Darba izmaksas jāinteresējas servisos.

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Lietotāja JanZi attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 166

Dzeses radiators ir cits, kā arī noteikti dzinēja vadības bloks būs cits, pieļauju, ka ar vadiem būs jautrības.

Mk1 wagon TDCi 85kW - "kā tas nabags nolocīts"
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja Kviesis attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1048

Pofig radiators, eļļas trubas šnik un vīna probkas iedzīt.
Par bloku labs? Bet vajadzētu būt gan dzinēja, gan kārbas blokam atsevišķi. Vienīgais viņi var pāris vietās sadarboties kā piemēram piedarbināšana, apgriezieni.
Pazvani:

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/ciple.html

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 534

JanZi wrote:
.... noteikti dzinēja vadības bloks būs cits, pieļauju, ka ar vadiem būs jautrības.

Kviesis wrote:
...vajadzētu būt gan dzinēja, gan kārbas blokam atsevišķi...

Papildinot JanZi un Kvieša minēto par vadiem + motora smadzenēm + varbūt atsevišķām kārbas smadzenēm. Diemžēl došu izpētāmus jautājumus, nevis atbildes. Smadzeņu jautājums ir plašāks, tas jāsadala.

* Smadzenes-dzelzis (fiziski nomaināms) pretmetā
* smadzenes-saturs (programma).

Vai pieejama iespēja nomainīt saturu? Tas ir, 1x nomainīt tā, ka pēc tam nekad nebūs smadzeņu & motora darbības problēmu, un ka būs atbilstošs smadzeņu saturs gan jaunajiem kārbas, pedāļu u.c. dzelžiem, gan motora darbībai? OEM saturs - tāds, kāds no rūpnīcas bija šādam dīzeļFokusam ar tevis iecerēto manuālo kārbu.

* Vairākas smadzenes-dzelži 1ā auto. Fordam - motora smadzenes PCM, visu procesu starpsmadzenes GEM, un vēl.
Nezināmais - kas faktiski ir vecās CVT kārbas smadzenes? Vai atsevišķs dzelzis? Jeb satura fragments iekš PCM?
Vai tur piedalās arī GEM un citas smadzenes/moduļi? Smadzenes/moduļi domāti gan dzelži, gan satura fragmenti vienā smadzeņu dzelzī.
Un viss tas pats no jaunās manuālās kārbas viedokļa, lai rezultāts darbotos un smadzeņu līmenī nečakarētu motora darbību (kurš šobrīd smadzeņu līmenī darbojas uz pieņēmumu, ka piejūgta konkrētā CVT kārba).

Kloons, vai tu zini kaut ko par GEM (Forscan laikam saukts par BCMii) dalību un lomu motora<-->kārbas procesos Mk2 perioda Focusiem?

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Lietotāja JanZi attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 166

Vēl tāda interesanta nianse kā aizdedzes atslēgas bloķētājs - atslēgu nevar pagriezt atpakaļ un izņemt, kamēr ātrumkārbas selektors neatrodas P vai N pozīcijā

Mk1 wagon TDCi 85kW - "kā tas nabags nolocīts"
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja hecs7 attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 436

Pag, painteresējies Artilērijas ielā, kur remontē automātiskās kārbas. visppār tur bija ļoti labi un zinošu kadri savulaik.
Man šarānam nobira kārba, kaut es pat dīlerim pirms tam prasīju lai nomaina eļļu un filtru kārbā, visi šuva nost ar teikumu, šīs kārbas mūžigas un nekas nav jāmaina... auto bija 5 gadi tik....
tur čaļi pa to visu pavīpsnāja un nedēļas laikā man saremontēja un braucu es pēčāk diezgan ilgi un viss bija štokos. Pirms tam arī servisos teica ka ui te nav daļu neviens neko tadu nedara...
Otrs cēsis ir kas kādreiz skaitījas labs , cik zinu daļa no Artilērijas ielas servisa atdalījas un uztaisīja Cēsīs ...
painteresējies, ta pārbūve liekas izmaksas dārgāk nekā automata remonts....
http://www.atrumkarba.lv/lv/kontakti/

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 534

hecs7 wrote:
...Otrs cēsis ir kas kādreiz skaitījas labs , cik zinu daļa no Artilērijas ielas servisa atdalījas un uztaisīja Cēsīs ...

Cēsīs - vai Recro?

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Lietotāja Kviesis attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1048

to jau minēju

JanZi wrote:
Vēl tāda interesanta nianse kā aizdedzes atslēgas bloķētājs - atslēgu nevar pagriezt atpakaļ un izņemt, kamēr ātrumkārbas selektors neatrodas P vai N pozīcijā

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1401

Man bija pirms laba brīža piebraucis cilvēks, kas savam mk2 bija ielicis manuālo kārbu.
Ir labi ja ir donors no kā pārlikt maināmās detaļas.
Bet labā ziņa - kompis nav jāmaina, tikai jāpāršuj programmatūra, savādāk apgriezieni taisa izklaides.
https://ffclub.ru/topic/375774/

Focus MK1 2.0 AT USA - Baltā pūce
Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.