JanZi "gandrīz Focus Mk2"

6 replies [Pēdējais ziņojums]
Lietotāja JanZi attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 166

vs wrote:
Nepazūdi Smile !

Sveiciens visiem vēlreiz! Tik viegli no manis vaļā netikt Laughing out loud
Tātad pēc tam, kad mk1 vagonu atdevu apdrošinātājiem, sāku meklēt citu auto ar dīzeļdzinēju un universāla tipa virsbūvi. Mana prasību liste bija diezgan specifiska un gara, budžets - ierobežots, tāpēc meklējumi nebija viegli, lai gan skatījos uz ļoti dažādu autoražotāju modeļiem. Ļoti svarīgi bija, lai virsbūve būtu bez rūsas, tādēļ atkrita ļoti daudzi Mercedes, VW un Audi, gribējās, lai ir glīts salons, tāpēc Renault un Saab nemaz netika izskatīti. Reālākie kandidāti iegādei visu laiku bija Mk2 Focus, Volvo V70 un V50. Fordam obligāts nosacījums bija priekšējā loga un sēdekļu apsilde, Sport pakotne eksterjeram, vai arī feislifta versija, taču nekas prātīgs ziemā tuvākajās valstīs neparādījās. V70 tomēr šķita par ōpisku, tādēļ V50 likās labs kandidāts iegādei, taču arī tam bija jābūt vismaz ar sēdekļu apsildi, kas tam modelim ir reta parādība, kā arī vizuāli pievilcīgam (drausmīgi nepatīk melnie plastmasas sliekšņi un bamperu apakšmalas - tādā ziņā Mk2 Focusiem liels žetons jo tiem pat bāzes versijā viss ir samērā glīti). Vairākus mēnešus aktīvi skenējot piedāvājumus, acīs iekrita 2006. gada V50 Volvo ar R-design apdari un nedaudz apskādētu auto priekšdaļu un 2.0 dīzeļdzinēju. Ilgi nedomājot, ņēmu treileri un braucu skatīties.

Mašīna bija saņēmusi sitienu pa pasažiera puses bamperi, rezultātā izsista lampa, bamperim salauzta lūpa un sašķīdis Xenon luktura apmazgātājs. Pārējā virsbūve gandrīz perfekta bez remonta pazīmēm, ja neskaita dažus skrāpējumus. Aprīkojuma ziņā salons ļoti bagātīgs - pilnā ādas apdare, abi priekšējie sēdekļi ar apsildi un elektro regulēšanu, vadītāja sēdeklim 3 pozīciju atmiņa, lūka, Premium Sound sistēma, navigācija un daudz citu patīkamu sīkumu.
Testa brauciens ar vasaras riepām pa apledojušu ceļu tomēr parādīja, ka nestrādā turbīna, kā arī nepatika fakts, ka motors jau bija silts, pirms es ierados. Pēc vairāku paziņu apzvanīsānas konsultējoties par iespējamām vainām un to izmaksām, kā arī pamatīgas kaulēšanās ar pārdevēju, tomēr tika pieņemts lēmums konkrēto auto pirkt. Ļoti nostrādāja auto vizuālais izskats un fakts, ka Volvo bija r18 Medusa diski ar pāris mēnešus jaunām riepām... Tātad pirkums notika janvāra sākumā. Turbīnas problēma atrisinājās viegli - atdzīvinot aktuatoru, kurš bija ieēdies un nekustējās. Tehniskajā apskatē atgāzes perfektas - bez kvēpiem, bet iebraucot uz pārējo mezglu pārbaudi, no izpūtēja parādījās biezi balti dūmi.. Ghost Apmēram nedēļu nobraukāju, pielejot antifrīzu, no rītiem, kamēr auksts, dzinējs strādāja uz 3 cilindriem, kad uzsila - palika labāk. Daudzos servisos ar šo motoru neviens negribēja krāmēties, tika atrasts specializētais franču motoru speciālists, kurš pēc diagnostikas pateica, ka 2 vidējos cilindros ir stipri pazemināta kompresija, un abos pārējos aī ir tikai 12 bāri. Galvas remonts pa minimumu un blīves nomaiņa maksāšot 600 eiro... Plus sprauslas jārestaurē. Nolēmu neriskēt, jo nebija garantijas, ka problēma ir tikai galvas blīvē - dzirdēti stāsti, ka šiem motoriem, kad beidzas dpf piedeva, kompis papildus smidzina dīzeli, kas izraisa klaņu saliekšanos. Pa 380 eiro Madonā tika sameklēts labs dzinējs, apkopes detaļas (zobsiksnas komplekts, ūdenssūknis, blīvslēgi utt un šķidrumi izmaksāja ap 130 eiro, motora nomaiņu lēnā garā brīvos brīžos paveicu pats, pie viena atbrīvojoties no katalizatora un dpf, kas tika arī izprogrammēti.
Principā bez aizrādījumiem tika izieta TA, un auto beidzot pēc 6 mēnešiem ir pilntiesīgs satiksmes dalībnieks.


Zinu un saprotu, ka šis nav gluži Focus, taču uz ļoti daudzām detaļām ir atrodams FoMoCo logo, tādēļ ceru uz Jūsu sapratni un piecietīsiet manas darbības šajā forumā vēl kādu laiku Smile

Mk1 wagon TDCi 85kW - "kā tas nabags nolocīts"
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja JanZi attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 166

Tuvākie veicamie darbi (random secībā):
* iegādāties un luktura mazgāšanas sprauslu un tās vāciņu;
* iegādāties un nomainīt priekšējo radiatora resti uz melno kvadrātaino no S40;
* iegādāties un nomainīt ādas kulisi ap ātrumkloķi;
* iegādāties un uzstādīt jumta reliņus;
* notonēt stiklus
* nomainīt krāsu, aplīmējot ar līmplēvi;
* pamazām restaurēt sprauslas.

Mk1 wagon TDCi 85kW - "kā tas nabags nolocīts"
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja Simīts attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 02/06/2015
Atbildes: 265

Glîts "gandrīz MK2" Wink

in relationship with mechanic things, especially MK2 Laughing out loud

Ford Focus MK2 1.6 (2006) 87zs - Melnā Pērle
Ford Puma 1.7 (2000) 125zs - Vardīte

Lietotāja hecs7 attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 440

Nju lai veicas, saprotu 2.0 tdci motors tev, comon rail dīzelis un drosi ka ar pjezo sprauslām,
ko tur resteurēt? cik interesējos tad jāmaina, jo pjezo izbeidzas i viss , tos satjaunot nevar,
ā nju ja smidzinatāji čurā, tad tos it kā var, bet vai jēga jo tie pjezo tāpat nolietoti jau ir un resurs iet uz beigām...

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 818

Apsveicu. lai labi ripo. Es 4dienas atpakaļ arī pārkāpu no golf plus un volvo xc 90. Meklēju fordus bet neko sev tīkamu neatradu. Vien kuga bija, taču no dažām lietam nobijos.

Volvo XC 90 2008 2.4 D5 136kw 185 Hp
Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 555

Un lai labi rūc! Paldies par izsmeļošo aprakstu. Par "gandrīz" - ja kopīgi skrūvēsiet Auzas benzīna Mk2, tad itin visā ārpus motora noteikti uzplauks gana daudz līdzību ne vien detaļās, arī likumsakarībās un instrumentos. Tādēļ "gandrīz" ir ļoti pamatots.

JanZi wrote:
... ceru ... piecietīsiet manas darbības šajā forumā vēl kādu laiku Smile
Nevis pieciest, bet pieturēt. Tevi jāpietur, jo savādāk paliksim bez līmplēvju talanta, un Auzam&Co vairāk darba, organizējot orientēšanos. Tā kā foruma vēsturē V50 ir stimulējis pazušanu, tu joprojām tiksi pieskatīts un bakstīts, lai nepazūdi Big smile .

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Offline
Pievienojies: 21/06/2017
Atbildes: 24

Es savām sprauslām uztaisīju restaurāciju, līdz ar to samazinājās degvielas patēriņš un motors palika nedaudz žiperīgāks. Pēc manām domām tagad, sprauslas ir jāliek uz stenda uzreiz pēc auto iegādes, atmaksāsies tas pasākums.

Ford Focus MK2 1,6TDCI

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.