KK MK2 universālis

9 replies [Pēdējais ziņojums]
Offline
Pievienojies: 15/03/2019
Atbildes: 5

Čau visiem!

Forumu lasu jau kādus pāris mēnešus, arī auto ir īpašumā no apmēram Marta vidus, bet ilgi nevarēju saņemties uzrakstīt pievienošanās post'u.
Īsumā par visu notiekošo - strādājošs students, ar auto ņemos pārsvarā Bauskas iestādēs, bet darbadienās dzīvojos pa Rīgu. Ar auto remontiem neesmu īsti praktiski pieredzējis, taču nav arī tā, ka nekas nav darīts. Ir visnotaļ virspusējas zināšanas par to, pārsvarā paļaujos uz to, ka varu pieslēgt pie kompja, parunāties ar zinošākiem cilvēkiem un tad mēģināt saprast, ko, kur un kā darīt.
Auto - Ford Focus MK2, 2005, 2.0 TDCI 100 kW, universāls, melns

Kas ir noticis līdz šim:
Samainīts termostats (bija neliela antifrīza sūce pie trubas, kas pieiet pie termostata);
Samainīta kārbas gumija;
Nomainīta eļļa un filtri;
Iegūts jauns vasaras riepu komplekts R16;
vairākas reizes slēgts pie kompja, jo izmeta check engine kļūdu - tā izrādās ir EGR vaina. Pats EGR ir jau noglušīts no iepriekšējiem lietotājiem ar metāla plāksnītes palīdzību, taču laikam nav pareizi atprogrammēts - šo vēl jārisina;
Izcelts labais priekšējais lukturis, jo bija nedaudz kondensāts iekšā, izslaucīts, kādu laiku bija ok, bet ir kaut kur pavisam neliela plaisiņa, kā dēļ arī kondensāts atgriezās;
Papildus labajiem darbiem - kāds pamanījās man smuki noskrāpēt ar savu auto labos sānus. Dusmas bija ne pa jokam, ka kāds ieskrēja un aizbrauca. Policiju gan nesaucu, jo uzreiz nepamanīju, kad tieši tas notika, un pēc pieredzes zināms, ka rezultāta nebūtu.

Kas notiek pašlaik/ vēl jādara:
Aktīvi cīnāmies ar A/C kompresora maiņu - no sākuma aizbraucu pie viena zināma auto elektro mehāniķa, viņš samērīja un pateica, ka spole beigta. Īsti tik daudz lieka $$ uz doto brīdi nebija, lai pirktu pilnīgi jaunu kompresoru, tāpēc no sākuma tika nolemts mēģināt mainīt spoli. Kad tas tika sarunāts un auto jau atradās servisā, pateica, ka pats kompresors ir noķīlējis, tādēļ spoles maiņa neko daudz nedos. Labi - iegūstam tikko noceltu kompresoru ar identisku kodu no 1.6 dīzeļa. Atkal - auto jau remontā uz nomaiņu, taču atklājas, ka trubu pievienošanas vieta ir nevis kompresora galā (kā vajadzētu būt), bet gan sānā. Atkal nekā. Tagad ir iegūti divi citi kompresori no citiem šrotiem (nocelti no 2.0D) uz izmēģināšanu ar pieejas punktiem pareizajā vietā. Cerams jau šo sestdien viss veiksmīgi.
Ceturtdien došos notonēt logus, ko jau sen ir gribējies - forumā atradu 4car ieteikumu, ko arī izmantošu Smile
Nākamajos mēnešos (visticamāk nākamajā) plānots mainīt siksnas un rullīšus;
Jāsaregulē savirze;
Jādomā kā tikt galā ar ieskrāpējuma vietu;
Jāapskata, kas notiek ar svecēm - pieslēgtais kompis rādīja kļūdu saistītu ar to, bet vēl neesmu līdz tam ticis;
Jāsaprot, kas apēd antifrīzu- joprojām mēdz palēnām, nedaudz zust, taču sūces nemanīju..

Kopsumma apmēram tāda. Auto pilns ar patīkamām ekstrām, ko arī sen bija gribējies, jo iepriekš braucu ar MK1 2003. gada universāli. Braucu ilgi (ar pauzēm 4 gadus) un mašīna nepievīla, bet vēlējos kaut ko nedaudz svaigāku, taču izvēle joprojām krita uz FF Smile

Ja ir kādi padomi, ieteikumi par lietām, ko un kā labāk, labrāt uzklausītu Smile
Pāris foto no brīža, kad tika iegādāts un piereģistrēts: https://failiem.lv/u/3uzmz5gc#/

Lietotāja Auza attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 02/05/2017
Atbildes: 117

Sveiciens ar Pievienošanos Klubiņam Beer

Ford Focus MK2 1.6 Estate
Ford focus MK1 1.6 zetec Kūts

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 690

Sveicam un lai mk2 arī nepieviļ!

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Lietotāja Simīts attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 02/06/2015
Atbildes: 244

Feini, bariņà vèl viens melns mk2 Wink

in relationship with mechanic things, especially MK2 Laughing out loud

Ford Focus MK2 1.6 (2006) 87zs - Melnā Pērle
Ford Puma 1.7 (2000) 125zs - Vardīte

Offline
Pievienojies: 15/03/2019
Atbildes: 5

Paldies! Smile
Gribēju jautāt par nedēļas (vai varbūt mēneša) meet'iem- tie vēl ir aktuāli vai jau ilgi nav notikuši? Redzēju atsevišķu tēmu par to, taču rādās, ka sen nekas nav noticis tur

Lietotāja Auza attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 02/05/2017
Atbildes: 117

KKristofers wrote:
Paldies! Smile
Gribēju jautāt par nedēļas (vai varbūt mēneša) meet'iem- tie vēl ir aktuāli vai jau ilgi nav notikuši? Redzēju atsevišķu tēmu par to, taču rādās, ka sen nekas nav noticis tur

Nav problēmas. uz nākamo nedēļas piektdienu vajadzētu ko organizēt. Beer
Pašam savs jaunais brīnums ar jāatrāda Big smile

Ford Focus MK2 1.6 Estate
Ford focus MK1 1.6 zetec Kūts

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3482

Mierīgi. Ja ir pieprasījums. Sveiciens vispār.
Lai labi ripo

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 513

...un lai labi rūc!

KKristofers wrote:
...MK2, 2005, 2.0 TDCI 100 kW ... A/C ... kompresors ... iegūstam tikko noceltu kompresoru ar identisku kodu no 1.6 dīzeļa ... atklājas, ka trubu pievienošanas vieta ir nevis kompresora galā (kā vajadzētu būt), bet gan sānā. ...
Jautājums par identisko kodu - vai tas bija Ford garais trīsdaļīgais kods uz pašas detaļas (kompresora)?

Teorētiski vajadzētu būt šādi. (Tālāk minētos numurus lūdzu uztvert kā neprecīzus piemērus, es uz ātro kaut ko sasmalstīju internetā). Iespējamais klupšanas akmens - boldā.
3M5H-19D629-KD (1.6 dīzelim, caurumi sānos).
3M5H-19D629-DF (2.0 dīzelim, caurumi galā).
Priekšpēdējais burts (piemēros - K un D) ir svarīgs, norāda atšķirīgu detaļu.
Pēdējais burts nav tik svarīgs. Pēdējais burts laika gaitā alfabētiski pieaug, mainās, kaut faktiski tāda pati jaunāka detaļa. Laika gaitā DA aizstāj ar tādiem pašiem DB, DC, DD, DE, un tā uz priekšu, kuri ir saderīgi ar visiem iepriekšējiem D...

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Offline
Pievienojies: 15/03/2019
Atbildes: 5

Huh, laikam tev taisnība, skatījos pēc tā, ka detaļas kods (laikam ne Ford oficiālais) bija SD7V16. Laikam jābūt uzmanīgākam ar to Laughing out loud

Offline
Pievienojies: 15/03/2019
Atbildes: 5

A/C kompresors nomainīts. Dažbrīd jauki pūš auksto gaisu, dažbrīd to nespēj. Ir kādas domas, kāpēc tā varētu būt?
Logi arī notonēti, patika pie 4cars. Smile

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.