Reģenerācijas problēma 1.6 TDCi (atrisināts)

18 replies [Pēdējais ziņojums]
Offline
Pievienojies: 13/01/2019
Atbildes: 4

Labs vakars.

Ford focus c max 2006, 1,6 tdci

Problēma sākās ar to, ka iedegās ''engine systems fault'' aizdzinu pie mehāniķa, nolasīja kļūdu, problēma saistīta ar kvēpu filtra pašatīrīšanos kura nav notikusi. Mehāniķis pieslēdza pie kompja un uztaisīja manuālo izdedzi, kura bija veiksmīga, bet kļūda ne dačikā ne kompī nepazuda. Mehāniķis pārbaudīja eloys šķidruma daudzumu kurš kā izrādījās nebija, tā vietā iepriekšējais īpašnieks ielējis ūdeni. Uzpildīju ar eloys šķidrumu, pēc piespiedu reģenerācijas kļūda nepazuda. Aizdomas bija, ka tas sūknis, kurš ir tajā piedevas tvertnē nobeidzies, nomainīju tvertni ar visu sūkni, reģenerāciju uztaisa, kļūda nepazūd. Ar visu kļūdu esmu nobraucis jau vairākus mēnešus, mašīna iet labi un nav nekādi jaudas zudumi uz to balstoties mehāniķis atsakās piekrist ka kvēpu filrts būtu aizgājis ciet.

Ne mehāniķim, ne man nav variantu ko vel darīt. Ir kādam kādas idejas?

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 805

Tīri mans vieoklis, ja sāka čakarēt smadzenes kvēpu filtrs, tad griez ārā un uz kompi pārprogrammēt, lai nebūtu vairs nekādu čakaru par to. TA iziet var n vairs nekad neatgriezīsies pie šīs problēmas, plus tas ka autiņam kļūs vieglāk "izelpot" iespējams sajutīsi nedaudz jaudas pieaugumu.

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1445

Pēc kļūdu nodzēšanas kaut uz mirkli nodzisa?
Baigos līdzekļus esi jau iegrūdis, tagad sports tikt līdz galam Smile

Iemet precīzu kļūdas kodu. Katram kodam mēdz būt dažādi izskaidrojumi.

1 variants ir kad reģenerācija nav notikusi
2 ir notikusi, bet neveiksmīgi
3 rēķinot spiedienu starpības kompis saprot ka kvēpu filtram ir pārāk liela pretestība un dod kļūdu ka ir ciet
4 tās pašas starpības rēķinot izdomā, ka filtram pretestības vispār nav un arī izdod kļūdu.

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta
Focus MK1 2.0 AT USA - Baltā Pūce

Lietotāja hecs7 attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 451

Pilnīgi piekrītu Raitim, arī cīnījos, cīnījos, beigas jau kad nokavu turbīnu un dabūju samainīt, izgriezu un pārprogramēju, i sapratu ka tā ir štelle, jaudīgāks un ekonomiskāks auto, i smadzenes nečakarē.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 565

Apsveicu ar mehāniķi, kurš nelien uzreiz izraut plaušas un uzšaut ar cirvi pa smadzenēm, bet gan soli pa solim mēģina konstatēt, vai plaušās patiešām ir vēzis. Tādi ir retums. Pieturi viņu, atalgo viņu Smile Un lai jums/viņam izdodas aizrakties līdz problēmas saknei.

Papildinot Kloons idejas (tostarp par precīzu kļūdas kodu) un atgriežoties pie jau padarītā (Eolys šķidrums un dzelži, kas aprakstīti šeit un šeit):

Vai sekas (kļūdas) un rādītājus lūkojāties ar pietiekoši spējīgu diagnostikas rīku, kurš redz arī Forda galveno smadzeņu ( ECU jeb PCM ) slēpto daļu un slēptās mazās palīgsmadzenes (moduļus)? Un vai nav tā, ka Eolys šķidruma sistēmas palīgsmadzenes ( FACM modulis ) saglabājušas sevī un noziņojušas galvenajām smadzenēm ( ECU jeb PCM ) Eolys piedevas sistēmas kļūdu, bet, ar diagnostikas rīku velkot info no galvenajām smadzenēm, rīks uzrāda pareizu kļūdas kodu (par Eolys) ar nepareizu atšifrējumu (kaut ko par DPF reģenerāciju)? No smadzenēm uz rīku nāk kods, bet atšifrējumu pielipina un parāda rīka softs.

Vai Eolys sakarā viss izdarīts līdz galam? Vai smadzenes tiešām zin, ka ar Eolys viss atkal kārtībā? Ja problēma faktiski bija tikai izbeidzies Eolys, tad pēc uzpildes vēl jāizdzēš kļūda un tad uzreiz jāpasaka smadzenēm manuāli (procedūra ar aizdedzes atslēgu, degvielas uzpildes vāka virināšanu un beigās drusku parūcinot motoru). Pateikt smadzenēm laikam var arī ar rīku un Forscan softu.

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Offline
Pievienojies: 13/01/2019
Atbildes: 4

Paldies par atbildēm

Vakarpusē noskaidroši kļūdām kodus.
Pirmais variants bija griezt ārā un noprogramēt, bet te vietējais eksperts saskatījas problēmas ar kompi kurš pēc viņa vārdiem esot kaut kādā šķidrumā?! un līdz ar to esot problēmas viņam piekļūt.

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 805

Edgars121 wrote:
Paldies par atbildēm
Vakarpusē noskaidroši kļūdām kodus.
Pirmais variants bija griezt ārā un noprogramēt, bet te vietējais eksperts saskatījas problēmas ar kompi kurš pēc viņa vārdiem esot kaut kādā šķidrumā?! un līdz ar to esot problēmas viņam piekļūt.

Šitādu gan pirmo reizi dzirdu, bet iespējams ka kas tāds var būt. Cmax un mondeo bija pāris minūšu programmēšana un aidā, viss čikiniekā.

Lietotāja Kloons attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1445

Var pāršūt neņemot ārā kompi.
Kompis ir želejveida izolācijā, bet tur jālien tikai cilvēkiem, kas zin ko dara.
Manu FF3 šādā veidā pārčipoja, slēdzās pa taisno pie smadzenēm, jo aparatūra, kas viņiem bija nedarbojās caur standarta OBDII savienojumu, tikai ar savienojumu pa taisno pie smadzenēm.

Ārzemēs čaļi normāli ar šo ir ņēmušies:
https://www.fordownersclub.com/forums/topic/87725-facm-reset/

Focus MK2 2.0 MT - Violetta Kabrioletta
Focus MK1 2.0 AT USA - Baltā Pūce

Offline
Pievienojies: 13/01/2019
Atbildes: 4

Neliels update saistībā ar šī brīža situāciju. Izskanēju ar forscan, vienīgā paliekošā kłūda ir P1922 kas ir saistīta ar additive leve circuit. Parakńājoties googlē atradu ierakstus par līmeńa sensora problēbu, bet konkrētu risinājumu nav. Atradu lietotu piedevas bāku kuru nedēłas nogalē samainīs.
Ir kādam ieteikumi/pieredze no kā uzmanīties ?

Offline
Pievienojies: 13/01/2019
Atbildes: 4

Problēma atrisināta - eloys šķidruma tvertnē, līmeņa sensors bija nobeidzies, pēc tvertnes nomaiņas kļūda pazuda.

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 565

Labi, ka atgriezies šeit uzrakstīt par atrisinājumu! Smile

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Offline
Pievienojies: 06/09/2014
Atbildes: 211

Cik biezi notiek ta regeneracija?

2009. gada 1.6TDci, 80kw

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3519

Gribētu domāt ka 2x 1000km. Būtu normāli

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja hecs7 attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 451

Hmm, nju man šķiet ka nav uz km saistīts, neesmu gan piefiksējis precīzus km, būs jāpamēģina piefiksēt, bet retāk man gribās teikt ka atkarībā no tā cik ļoti pilns tas filtrs , sasniedzot kaut kādus parametrus viņš uzsāk pats to šmucdarbu, ir bijis pēc 500-600 km ir bijis ka 2000-3000 štukām aptuveni.
pie tam par cik man tā ssprauslas reizēm uzraustas tas īsti pat braucot pa trasi citreiz nejūtu ka iesledzies ir.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Lietotāja Heyz... attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3519

Nu es kā nedīzelists varu teikt tikai ka man mersim darba busam bij jābūt 800km vismaz 2x. Jo man pārsvarā bij pilsētas režīms. Jo man nepatika tas ka es viņu sajutu fiziski. Man traucēja korķī braucot kad notiek tīrīšana. Bet tas iespējams bij tikai konkrētam modelim. Es teikšu kā nedīzelists ka manās domās tam visam bij jānotiek uz šosejas nesajūtot diskomfortu. Kaut arī domeniks man šajā jautājumā īsti neapgaismoja jo paši nesaprata kas un kāpēc tā notiek. Big smile bet man liktos jo biežāk jo labāk. Par skādi tas nenāks.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 819

jo biežāk. jo hujovak. tas uz reiz norada uz to ka kaut kas vinu dirs ciet. un ar laiku bus taa ka vins vairs nespes regeneret un potesi vinu ara.

Volvo XC 90 2008 2.4 D5 136kw 185 Hp
Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus

vs
Lietotāja vs attēls
Offline
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 565

Atgriežoties pie Eolys piedevas.

Kļūdu kodi Ford smadzenēs, kuri burtiski norāda uz Eolys sistēmu:

P1922 Fuel Additive Level Circuit
P1923 Fuel Additive Level Circuit Range/Performance
P1924 Fuel Additive Level Circuit Low
P1925 Fuel Additive Level Circuit High
P1926 Fuel Additive Level Circuit Intermittent/Erratic
P1927 Fuel Additive Level Too Low/Empty
P1928 Fuel Additive Pump Control Circuit / Open
P1929 Fuel Additive Pump Control Circuit Performance
P1930 Fuel Additive Pump Control Circuit Low
P1931 Fuel Additive Pump Control Circuit High
P1932 Fuel Additive Level Low

Skatot Edgars121 aprakstīto par P1922, nojaušams, ka:
P1927 un/vai P1932 būtu gadījumā, ja vienkārši izbeidzies un/vai beidzas Eolys šķidrums tvertnē;
P1922 norāda uz konkrētu defektu Eolys šķidruma tvertnē.

Kodu cēloņu skaidrojumi attiecas uz tādiem dīzeļiem ar DPF un Eolys sistēmu, pie kuru dzelžiem un smadzenēm nav līduši (nav pielaisti) miesnieki. Miesnieku izvarotiem auto arī mēdz parādīties P1922 un citi FACM kodi, bet citu cēloņu dēļ.

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Offline
Pievienojies: 11/11/2019
Atbildes: 1

Kur nopirki jaunu tvertni? Man ar tāda pati problēma.izmestas p1922 kļūda. Eloys šķidrumu nopirku, bet izrādās, ka tas tur bija vel pilns. Tagad sliecos domāt, ka vieglāk nomainīt to visu tvertni.

Lietotāja jey1985 attēls
Offline
Pievienojies: 15/09/2013
Atbildes: 51

Man šī kļūda P1922 ir jau kādu pus gadu. Braukāju un problēmas nav, tikai met kļūdu iedarbinot.
Manam miesnieks kurš dzīvo Tēriņu ielā Rīgā, izravēja DPF pirms 6 gadiem un visu laiku braucu bez bēdas.
Par šķidrumu nezinu, vai tanī tvertnē man ir vai nav. Neesmu skatījies.
Gudri cilvēki saka, ka ar spēcīgu kompi varot šo kļūdu izdzēst.

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.