Mondeo MK IV dīzeļi

8 replies [Pēdējais ziņojums]
Lietotāja JanZi attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 119

Vēlētos pakonsultēties par trešās paaudzes (2007+) Mondeo dīzeļiem.
Konkrēti pirmsfeislifta motoru plejādes piedāvajums.
Vairāk interesē 2.0 ar 140 zs un 2.2 ar 175 zs. Jo 115zs versija šķiet, ka tam šķūnim varētu būt pa vārgu - tieši tikpat, cik mk1 Focusam - krietni mazākam un vieglākam auto. Vai arī jaudas atšķirība no 140 zs ir tikai dēļ cita ECU softa, vai arī kādas tehniskas atšķirības?
Kkur te forumā reiz minēja, ka 2.2 ir dārgi apkopēs un remontos. Vai tiem ir kādas specifiskās slimības, kaites, vājās vietas/dārgi un nelabojami mezgli kurus var tikai jaunus oriģinālos nopirkt? Pa fikso pavirši pagooglējot neko traģisku atsauksmēs neatradu.
Ar to, ka sprauslas un sūkņi visiem tdci nav lēts prieks, es rēķinos un samierinos.

Ikdienai: Mk1 wagon TDCi 85kW
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 402

Cik dzirdēju ka 2.2 pirmkārt ķēdes motors otrkārt vel visādi gemori esot,
domāju ka zem 140 zirgiem nju mopēds būs tas auto,,
man Focusam bija 1.6 TDCI 109 zs nju vienam ok, bet ta ar pilnu autinu nepašustrīsi un skaidrs ka pietrūkst jaudas,
tagad Mondeo ar 2.0, 140 zs ir bauda braukt, uzspied un aiziett
p.s. mans subjektīvs viedoklis, uz pilnīgu taisnību nepretendēju.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 17/03/2015
Atbildes: 154

Ir jau arī 2.0 ar. 163 zirgiem, bet tas Drošvien retums.

vs
Lietotāja vs attēls
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 312

hecs7 wrote:
2.2 pirmkārt ķēdes motors
Šķiet, ka tomēr zobsiksna (1.saite) gan pirms, gan pēc feislifta (2.saite, 3.saite). 2.2 ir PSA-Ford dzinējs, tāpat kā 2.0. Haynes grāmatā nav info par 2.2, ir tikai par 2.0.

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

vs
Lietotāja vs attēls
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 312

Armijs wrote:
Ir jau arī 2.0 ar. 163 zirgiem, bet tas Drošvien retums.
Laikam tikai pēc feislifta - https://de.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Dieselmotoren_2.

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Lietotāja JanZi attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 119

Aprunājos ar puisi no blakusteritorijas darbā. Viņam ir apmēram pusgadu 2009.gada 2.2 dīzeļvagons manuālis. Par dzinēju neko sliktu nevarēja pateikt, patēriņš saprātīgs (vidējais zem 7/100). Bija jāmaina degvielas filtru un vairākas eļļas maiņas. Drīz būšot jāmaina zobsiksna.

Ikdienai: Mk1 wagon TDCi 85kW
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja toms_a attēls
Aktīvs kluba biedrsMondeo
Pievienojies: 31/10/2016
Atbildes: 164

Man ir 2009. gada Mondeo vagons ar 2.0 DD 100kw/134hp.

Patēriņš vidēji staigā no 5 līdz 7, atkarībā no kājas smaguma. Man personīgi gribētos vairāk jaudu. Par pārējo nesūdzos. Pusotra gada laikā nekas baigi nopietni nav bijis jāremontē.

Ford Mondeo 2.0 TDCI Mk4

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 402

Sveiki, kāds Mondeoists neapgaismos mani, kā MK4 nodzēst eļļas maiņas signālu?
Nomainīju kā iegadājos, nobraucu tik ap 3000 i nosokēja mani braucot , steidzami nomainiet eļļu.
Domāju vai tiešām? Labu eļļi sintētiku kā nākas ielēju,,,
tad sapratu ka apaļi cipari uz odometra, nevar būt ka tik gudra mašīna un nepatīk laba eļļa Smile
kā un kadas spogas jāspiež, lai nodzestu eļļas signālu?
iepriekš paldies.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 402

Izrādās viss baigi elementāri, aizdedze, divi pedāļi 15 sek un ok.
https://www.youtube.com/watch?v=MRSZufoYnMc

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.