Ford Focus 2007 LPG. Startējot slāpst nost. Izspiežot sajūgu braucošam arī.

18 replies [Pēdējais ziņojums]
Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Labdien!
Problēma sekojoša:
Dotot ilgstoši virsū ~200-300m (izteikti aukstam, kad tiko pārslēdzies uz gāzi, bet ne tikai), izspiežot sajūgu, apgriezieni krītas, līdz auto noslāpst. Ja neber virsū, un ietur vienmērīgu ātrumu - neslāpst. Atkārtoti piestartējot, apgriezieni lēkā, ir tendence noslāpt. Tagad vēl arī startējot uzreiz noslāpst, lai tā nenotiktu - jāuzgāzē. Respektīvi situācija pasliktinās.

Biju vedis uz vairākiem servisiem, taisījis diagnostikas, ''parastie'' saka: brauc pie gāziniekiem, gāzinieki visu samainīja, diagnosticēja, neko neizlaboja Laughing out loud Pēdējais eksperts teica: ''brauc kamēr vari!'', ko arī daru.
Ja ir kāds zinošs, labprāt uzklausītu.

Lietotāja Heyz... attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3340

Vakumtrubiņas, tukšgaitas regulātors...

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja juresk attēls
Pievienojies: 07/03/2013
Atbildes: 50

Kāds dzinējs ?

(FF2,2006, 1,8 , benz-gāze)-pārdots
TOYOTA Avensis, 2013, 2,0; benz-gāze.

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1024

Pārslēdz uz bendzīnu kad problēma rodas! Vairākas reizes, lai var saprast vai problēma slēpjas gāzes iekārtā vai pašā auto Smile

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja JānisK attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 632

Kad mainītas sveces ar svečvadiem?
Mašīnas ar gāzi ir ļoti prasīgas pret svecēm un vadiem!

1999.gada 1.8DI. Jānis

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

1,6L. Mainot sveces un vadus problēma nezūd. Uz benzīnu slēdzu, pirmo reizi slāpst pēc tam nē.

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 790

man izsklausās pēc gaisa piesūces kaut kur, vai jau beidzas gaisa massas mērītājs.

es sāktu ar gaisa sūcēm, noņemt gaisa trubu un spiežot gāzi aizklapēt to ciet, ja turpina strādāt, tad meklē kur sūc gaisu.
ja nu nē, tad iztīrīt gaisa massas mērītāju vai nomainīt no cita autiņa vismaz lai iedarbināt un apli ap kvartālu apbraukt.

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Gaisa sūci pārbaudīju, pūšot ēteri uz trubām, nekādu izmaiņu motora darbībā.

Lietotāja juresk attēls
Pievienojies: 07/03/2013
Atbildes: 50

Kā variants - apskaties PCV vārstu, un cauruli (kartera ventilācija).

(FF2,2006, 1,8 , benz-gāze)-pārdots
TOYOTA Avensis, 2013, 2,0; benz-gāze.

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1322

Ja piesūktu gaisu, būtu drīzāk apgriezieni gaisā. Es raktu vairāk gāzes pedāļa sensora vai gaisa masas mērītāja virzienā.
Bet vispirms - diagnostika pie datora.

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Diagnostikā norādīja uz droseli, kura esot jāiztīra. Drosele izrādījās elektriskā, un tīrīt nav ko (pats neredzēju, teica brālis, kurš, izņemot auto servisus, nekur nav strādājis).

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1024

Es vismaz reizi gadā tīriju-tipiska fokusa slimība.

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Drosele spīd kā kaķim olas. Vai ir zināms kāds kantoris ar īstiem meistariem, kas droseli var noregulēt?

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 790

Arvo wrote:
Drosele spīd kā kaķim olas. Vai ir zināms kāds kantoris ar īstiem meistariem, kas droseli var noregulēt?

cik man zināms drosele ir elektriskā un neregulējas tā kā to dara ar mehanisko droseli.
te jārok cita virzienā, sākuma pie kompja pieslēgt un apskatīt vai ir kļūdas, vai droseles sensors pareizi strāda, gaisa un degvielas attiecību un citus parametrus kas var ietekmēt apgriezienu lēkāšanu.

un jā, ja uz benzīna tādu problēmu nav, tad jāķeras pie gāzes iekārtas diagnostikas.

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1024

Jā kautkā pa maz info vai nemāk cilvēks īsti izteikties, jo nav skaidrs vai defekts arī uz bendzīna novērojams. Tas ka pārslēdzoties noraustīsies normāli jo 2 degmaisijumi iespējams ne pēc proporcijas utml.
Es liek uz gāzi Wink

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Kā jau minēju iepriekš, problēma ir arī braucot ar benzīnu, tikai mazāk kaitinoša. Respektīvi apgriezieni lēkā, nokrīt līdz ~500, bet nenoslāpst. Izteikties un noformulēt nav viegli, to pat parādīt ir grūti. Tas nav tā, ka vainu lec,vai nu nē. Arī pie kompja ir slēgts, kā jau minēju iepriekš. Pēdējo reizi aizvakar. Un gāzenieks, ja kas. Drosele elektriskā, bet vai tad tādēļ nevar gļučīt, vai nav regulējama?

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1322

Nav regulējama.
Tur droselē iekšā ir sensors un ja tas sāk taisīt figņu, tad sākās jautrības.
Diagnostika: http://ffclub.ru/topic/204403/?pid=15327637#entry15327637

Jāredz dzīvajā, kas tev tur notiek lai varētu kko ieteikt.

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Labi!
Varu piebraukt kaut kur, jeb kurā ērtā laikā.

22120077 Arvo.

Pievienojies: 18/06/2018
Atbildes: 9

Sveiki!
Par cik, neviens nav pieteicies, var būt varat ieteikt, kur braukt pie kāda zinoša elektriķa vai droselista Laughing out loud , vai kas tur vēl...?

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.