vadiba, elektronika, jauda

4 replies [Pēdējais ziņojums]
Pievienojies: 09/01/2018
Atbildes: 2

Laba diena,
Parādījās problēmas ar fokusu- mk2, 2010. gada, 1.6, 80 kw, pie kam visas uzreiz.
Sākumā pie 3k apgriezieniem uz šosejas pazuda jauda- parādījās engine malfunction. Forumā jau izlasīju, ka saistība varētu būt ar EGR un Dpf. Servisā pieslēdzot pie kompja, apmēram tā arī pateica- dpf filtrs lēnām iet uz galu.
Nākamajā dienā uzreiz pēc tam izmeta paziņojumu, ka jāmaina eļļa- lai gan līdz eļļas maiņai vēl 6k km atlikuši. Domāju, ok, gan jau pēdējoreiz mainot, servisā nenodzēsa. Burtiski pēc pāris stundām izmeta atkal jaunu ziņu - steering wheel malfunction. Tur palasīju, ka problēma nopietnāka un risinājumi dārgāki, ja tiešām tā ir.
Vai varētu būt, ka pie visām problēmām ir vainīga elektronika, kas sākusi niķoties? Varbūt uzreiz varat arī ieteikt, kādu speciālistu, kas specializējās tieši ford? Negribas dzīt auto pa visiem servisiem, kur katrs pasaka ko citu un beigās jēga nekāda.

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 392

Interesanti cik ilgi Tu ar šo auto brauc>? ja nesen iegadajies, tad iespējams ka tas viss jau bija jādara, tik nodžesa kļūdas, nedaudz pagarināja šo ķibeļu mūzu kāds kam rokas no īstās vietas aug.
Es braukāju pie Oļega uz Katlakalna ielu 29353485,
šim visam gāju cauri, gan ne uzreiz,
p.s. varbūt tev šķidrums DPF svilināšanai izbeidzies?
bet labāķ nahrenizēt viņu uzreiz un pārprogramēt.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 784

brinumlauks wrote:
Laba diena,
Parādījās problēmas ar fokusu- mk2, 2010. gada, 1.6, 80 kw, pie kam visas uzreiz.
Sākumā pie 3k apgriezieniem uz šosejas pazuda jauda- parādījās engine malfunction. Forumā jau izlasīju, ka saistība varētu būt ar EGR un Dpf. Servisā pieslēdzot pie kompja, apmēram tā arī pateica- dpf filtrs lēnām iet uz galu.
Nākamajā dienā uzreiz pēc tam izmeta paziņojumu, ka jāmaina eļļa- lai gan līdz eļļas maiņai vēl 6k km atlikuši. Domāju, ok, gan jau pēdējoreiz mainot, servisā nenodzēsa. Burtiski pēc pāris stundām izmeta atkal jaunu ziņu - steering wheel malfunction. Tur palasīju, ka problēma nopietnāka un risinājumi dārgāki, ja tiešām tā ir.
Vai varētu būt, ka pie visām problēmām ir vainīga elektronika, kas sākusi niķoties? Varbūt uzreiz varat arī ieteikt, kādu speciālistu, kas specializējās tieši ford? Negribas dzīt auto pa visiem servisiem, kur katrs pasaka ko citu un beigās jēga nekāda.

Vai tik nav pie vains vadības bloks, vai pat konforta bloks.

Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus universal 2000 1.8 TDDi 8v

Pievienojies: 25/07/2017
Atbildes: 33

Sveiki man ar bij visadi brinumi galahy wgr6, beigas pie vainas bij masas vadi aprusejusi,notirij masu izgrieza dpf nocipoja ,manejam taisija problemas viena sprausla un tiko pierucinot auto minusos sakas kvepu filtra tirisana,iesledzas prieksejais radiators un dumoj diezgan,taka tas viss tika noversts,un pagaidam auto iet...

Galahy

Lietotāja Wilsons18 attēls
Pievienojies: 28/12/2016
Atbildes: 38

Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec!Viena laba meistara teiciens Laughing out loud!99% elektronikas vaina!

FF 2.0TDCI black

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.