Elektriba

7 replies [Pēdējais ziņojums]
Pievienojies: 04/02/2018
Atbildes: 5

Mainas stravas spriegums(tuksgaita minimali blavakas gaismas un panela apgaismojums),vai kompi tas neietekmes?

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1307

Kuram auto? MK1 MK2 MK3 ?
Principā nē, tik ja galīgi strāvas regulators (tā saucamā tablete) izbeigsies, tad nelādēs aķi.

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Pievienojies: 04/02/2018
Atbildes: 5

Pirmo reizi nopirku Fordu(nezinu ko nozime MK1,MK2 vai MK3).Man ir Fords C MAX 2005g,2,0 dizelis(100kw).

Lietotāja Heyz... attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3257

Mk1 1 paaudze. Mk2 otrā. Utt

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 772

Piekrītu Kloonam, vajag generatoru notestēt, elementārākais ar testeri nomērīt uz akumulatora cik dod ārā tukšgaitā ar izslēgtām gaismām un visu pārējo, kā arī vēlāk ar visu ieslēgtu, gaisma, pečka u.t.t
Ja būs strāva zemāka par 13v vai tuvāk pie 12 , tad jau jādomā par ģeneratora apkopes taisīšanu. normāli ir ap 14 v

Pievienojies: 04/02/2018
Atbildes: 5

Ar lādēšanu it kā normāli, tukšgaitā drusku virs 13v uzgāzējot14,6v(varbūt drusku par daudz). Zināms elektriķis teica ka pagaidām nēsot iemesla pārāk uztraukties(kamēr pārāk bieži nesāk izdekt lampas).

vs
Lietotāja vs attēls
ModeratorsMondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 314

einars, ja nemaldos, tavam 2005 C-Max (= līdzīgs Focus Mk2) jau ir smart charge sistēma. http://www.petercoopercarrepairs.co.uk/ford_focus_alternator_smart_charging.htm + pameklē intenetā vēl pēc atslēgvārda Focus vai Ford smart charge.

einars wrote:
it kā normāli, tukšgaitā drusku virs 13v uzgāzējot14,6v

Raitis.Kikusts wrote:
normāli ir ap 14 v

Līdzīgam Fordam (drusku jaunākam) novērots tā, kā saka Raitis un petercoopercarrepairs.co.uk (...charges at its most efficient when it’s cold):
- vispār vislaik ap 14V;
- aukstam motoram un aukstā vidē pēc piešķilšanas lādē dūšīgāk, ja pareizi atceros, līdz pat 14,6V.
- kad uzsilst, tad mazāk, vidēji ap 14V, reizēm drusku zem. Zemos 13V nekad nav bijis.
- tukšgaitā un apgriezienos neatšķiras tādā 1,5V amplitūdā kā tev.

Šī info nederēs, ja kaut kādi zinošie elektriķi ir jau līduši apčakarēt auto, atvienojot to sistēmu.

Servisu bizņes ir auto ceļš uz kapiem. Dari pats! Dari ar prātu. Dari ar cieņu pret auto.

Pievienojies: 04/02/2018
Atbildes: 5

Paldies par izrādīto intresi,pagaidām man pie Forda vel neviens šei Latvijā nav bijis(visu informāciju uzināju pa telefonu).Fokusu C-MAX 2005g ar 260000km,novembrī 2017.Nopirku no privātā Vācijā (strādāju uz apļiem).Atbraucu un pa taisno izgāju skati un visu pārējo,Vienīgi vakar pie drauga nomainīju priekšējo gultni,pārējais it kā normāli.Ar to lādēšanu varbūt ka vainīgs ir aķis,zinu ka vajag nomainīt(tagadējos mīnusos vēl varēju iedarbināt, priekš dīzeļa starters pārāk lēni griež) bet pagaidām jāpaciešas.

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.