PCM moduļa nolasīšana ar ELMConfig

10 replies [Pēdējais ziņojums]
Lietotāja draivo_ attēls
Pievienojies: 29/10/2017
Atbildes: 9

Šodien turpināju savu čakarēšanos, cerībā nolasīt PCM moduli un "ieliet" iekšā svaigāku, varbūt arī niknāku programmu.
Bet mani mēģinājumi atkal beidzās ar feilu.
Nevar nolasīt PCm moduli, jo pie ~90% progresa met ārā šādu kļūdu:

Esmu mēģinājis visādus bloka lielumus, lielākais iespējamais ir 256.
Mēģināju ar ELM327(ar slēdzi) un tagad arī ar ELS27(ar FTDI čipu) vadiem. Sad
Google vairs nepalīdz..

Ja kāds ir sastapies ar ko tādu vai var citādi palīdzēt, labprāt uzklausīšu. Smile

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 781

Hmm dīvaini gan. Vajag tev manu vadu pamēģināt, jo man gan izdevās visu nolasīt bez problēmām. Un jā ja nešaubos tad bloka lielumu nevajag aizikt, ja ir iespēja tad atstāt uz "auto" režīma. ( šo atceros no krievu forumiem)

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1310

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Lietotāja draivo_ attēls
Pievienojies: 29/10/2017
Atbildes: 9


Paldies par linku, nez kāpēc būšu palaidis šo garām. Izlasīju visu un sapratu, ka ELMConfig veidotājs ir uzrakstījis programmu SID803 modulim, balstoties uz teoriju, kas praksē nestrādā. Vienīgais risinājums veikt čipošanu ir, izmantojot BDM100, Allien Tech vai MagPro2 aparatūru, kas maksā kosmosu, līdz ar to lētākais variants ir vest pie speciālista, lai viņš veic individuālu korekciju un pie reizes atslēdz EGR arī programmiski. Cash Skopais maksā divreiz Laughing out loud tikai velti pirku otru vadu.

Raitis.Kikusts wrote:
Hmm dīvaini gan. Vajag tev manu vadu pamēģināt, jo man gan izdevās visu nolasīt bez problēmām. Un jā ja nešaubos tad bloka lielumu nevajag aizikt, ja ir iespēja tad atstāt uz "auto" režīma. ( šo atceros no krievu forumiem)

Lai nolasītu PCM bloka lielumu jāuzstāda pašam, un ffclub.ru bija teikts arī par to, ka kļūdu gadījumā jāmēģina mainīt bloka lielumi. Bet njā, kā jau augstāk minēju, problēma, kā tomēr izrādās ir pašā SID803 modulī, precīzāk ELMConfig nav korekti uzrakstīta, lai varētu nolasīt SID803 moduli. Sad

Pievienojies: 04/06/2013
Atbildes: 18

Aizmirsti par domu kautko čipot vai mainīt PCM blokā kas saistīts ar bloka pārrakstīšanu, ar ķīnas OBD kabeļiem.
Man uz 1,6tdci tas beidzās ar mierā nomestu ECU, kura atgriešanai dzīvē pieredzējušam čipotājam vajadzēja dienu.
Viss sākās ar domu ka kas tad tur tāds var būt lai atslēgtu DPF izmantojot 15 dolāru Galleto 1260 kabeli. Sameklēju programmas ar ko mainīt dzinēja konfigurācijas izlasīju kaudzi ar forumiem kas un kur jāmaina lai to visu paveiktu, pat izdevās nolasīt eeprom, mēģinot to pašu ierakstīt atpakaļ izmeta klūdu un tas arī bija viss, pagriežot aizdedzes atslēgu iedegās "engine systems fault"

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 781

cmax wrote:
Aizmirsti par domu kautko čipot vai mainīt PCM blokā kas saistīts ar bloka pārrakstīšanu, ar ķīnas OBD kabeļiem.
Man uz 1,6tdci tas beidzās ar mierā nomestu ECU, kura atgriešanai dzīvē pieredzējušam čipotājam vajadzēja dienu.
Viss sākās ar domu ka kas tad tur tāds var būt lai atslēgtu DPF izmantojot 15 dolāru Galleto 1260 kabeli. Sameklēju programmas ar ko mainīt dzinēja konfigurācijas izlasīju kaudzi ar forumiem kas un kur jāmaina lai to visu paveiktu, pat izdevās nolasīt eeprom, mēģinot to pašu ierakstīt atpakaļ izmeta klūdu un tas arī bija viss, pagriežot aizdedzes atslēgu iedegās "engine systems fault"

Nu es gan tā neteiktu.
Man viss izdevās ar kabeli par 7 eiro. samainīju sev kāda 4 programmas
bet te ir viens bet, benzīnniekiem tie moduļi ir vienkāršāki un krievijā tos ir no visiem galiem izkoduši, bet draivo_ ir dīzelis un to tik vienkārši nevar atkozt, to jau vajag caur labu vadu un ar licenzes programmu darīt..

Pievienojies: 04/06/2013
Atbildes: 18

Tev ir benzīns, autoram dīzelis ar to arī stāsts beidzas.
Pārāk daudz variantu dīzeļiem ar kompju un programmatūras versijām lai tā vienkārši ar vienas pogas spiedienu būtu 100% rezultāts, pat "spec" softi kas atslēdz EGR un kvēpu filtrus reizēm taisa tādus sūdus ka to mašīnu nav iespējams ne nodiagnosticēt ne tā rāda kļūdas pie jebkāda bojājuma.

Lietotāja draivo_ attēls
Pievienojies: 29/10/2017
Atbildes: 9

cmax wrote:
Tev ir benzīns, autoram dīzelis ar to arī stāsts beidzas.
Pārāk daudz variantu dīzeļiem ar kompju un programmatūras versijām lai tā vienkārši ar vienas pogas spiedienu būtu 100% rezultāts, pat "spec" softi kas atslēdz EGR un kvēpu filtrus reizēm taisa tādus sūdus ka to mašīnu nav iespējams ne nodiagnosticēt ne tā rāda kļūdas pie jebkāda bojājuma.

Stāsts beidzas ar to, ka tik tiešām kā jau Raitis.Kikusts minēja, benzīnu Krievijā pietiekami daudz(un FF2 bendzīnnieku asortiments arī lielāks), tos ELMConfig veidotājs izstudēja pietiekami labi, bet dīzeļiem ELMConfig veidotājs nav pilnvērtīgi uzrakstījis programmu.
Runājot par citām programmām - pat nebiju domājis, izstudēju kā PCM programmēšana veicama ar ELMConfig un mēģināju eksperimentēt tikai ar nolasīšanu. Nesanāca - tātad nav lemts.
Sapratu jau, sapratu, ka nesanāks pašam. Smile Iespējams kādreiz tiksim līdz speciālistam, kurš ar atbilstošu aparatūru man to EGR izdzēsīs Wink

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1310

cmax wrote:
Aizmirsti par domu kautko čipot vai mainīt PCM blokā kas saistīts ar bloka pārrakstīšanu, ar ķīnas OBD kabeļiem.
Man uz 1,6tdci tas beidzās ar mierā nomestu ECU, kura atgriešanai dzīvē pieredzējušam čipotājam vajadzēja dienu.
Viss sākās ar domu ka kas tad tur tāds var būt lai atslēgtu DPF izmantojot 15 dolāru Galleto 1260 kabeli. Sameklēju programmas ar ko mainīt dzinēja konfigurācijas izlasīju kaudzi ar forumiem kas un kur jāmaina lai to visu paveiktu, pat izdevās nolasīt eeprom, mēģinot to pašu ierakstīt atpakaļ izmeta klūdu un tas arī bija viss, pagriežot aizdedzes atslēgu iedegās "engine systems fault"

Vakar pāršuvu 1.6 TDCI 110Zs Mk2 2008 .. bija nomainīta ātrumkārba no automāta uz manuālo MTX75. Viss sanāca super, tikai ar 500kbps baisi ilgi. 1,5h ielāde no mašīnas (teorētiski noajušu kā samazināt šo laiku) un 45min lai ielādētu jauno firmware no manuālās kārbas.
Kabelis ir jāņem ne kurš pirmais nāk pretī, bet ar arsauksmēm. Teiksim man šim virsū ir ELMconfig compatible 500 kbit/s rakstīts - viss super Ar MK1 un MK2. Sākot ar MK2 var pāršūt. MK3,5 vairs nevar.
Maksāja kabelītis 25EUR... zinu ka lētučus var pat par 10EUR dabūt, bet tur gan vari zīlēt tikai, kas ir iekšā.

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Pievienojies: 04/06/2013
Atbildes: 18

Super!
Gan jau ka softs uzlabots, mans fail notika pirms gadiem 4. Paldies dievam man tā auto vairs nav, saniezētos atkal nagi Laughing out loud
Pastāsti kā sameklēji pareizu softa versiju ko šūt iekšā?

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1310

Principā tikai lasot ffclub.ru
Smalki un detalizēti viss aprakstīts.
http://ffclub.ru/topic/326054/

Uz pārsteigumu paņēma ilgums, bet tikām galā. Svarīgi lai aķis labs, vai arī jāliek papildus lādētājs.

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.