Toyota yaris 1,4 d4d

6 replies [Pēdējais ziņojums]
Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 817

Čiv. Esmu iegādāhies yari 2004 gada tiri darba itkā 1.4d4d, šodien nomainīju sajūgu disku, grozu un gultni.
Ienāca prāta ka vajag lielāku turbīnu, tik nezinu no kura autina piemest. Turbīnas vnt varsta aktivātors darbojas uz spiedienu nevis uz vakuma, tas zināšanai kāda tad tā turbīna vajadzīga. Uzklausīšu jūsu idejas un variantus ar nepacietibu, tiks taisits remaps + čips.

Tikai rodas jautajums kur es to turbīnu tur ieliksu es nezinu, bet gan jau kaut ko izmetīšu ara lai vieta būtu

Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus universal 2000 1.8 TDDi 8v

Lietotāja JānisK attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 690

Lai labi ripo!

Focus 1999.gada 1.8DI
Tranzist Connect 2011.gada 1.8 66kw

Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 817

Tnx, bet man ar riposanu vien nepietiek

Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus universal 2000 1.8 TDDi 8v

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 804

Sveiks es varbūt nedaudz pesimistiski izteikšos, bet vai nebūs pa dārgu tā visa čakarēšanās ar 1.4 motoru? Tādā ziņā ka čipot un lielāku turbīnu pa entajām summām, kad gala rezultātā iznākums būs neliels, jo motors pats par sevi nav liels un resurss arī, vairāk kā vajag tu neiepūtīsi dzinējā, jo tas ir paredzēts uz noteiktu maksimālo jaudu . Protams ar tavu visu minēto jauda pieaugs, bet vai tas tā ir vērts.
Es vēl saprotu kad čipo populāros dīzeļus 1.9tdi (ir paziņa kas braukā ar 300+ zirgiem) bet pat viņš ir ielicis tur entās summas, jo dzinējs ir pilnībā izjaukts līdz skrūvītēm un lasīts pa jaunam tādēļ ka palielinot jaudi sākā līst ārā ķibeles kuras nepalielinot jaudu pat nerādītos un vēl ilgus gadus netraucētu.

Bet jebkurā gadījumā veiksmi, ja izdosies iecerētais tad tik uz priekšu.

Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 817

Šis jau arī ir izjaukst, nu pat niknāku sajūga komplektu uzliku. galvas blīvi pastiprinātos paņēmu, trubina man izmaksās nieka 150euro jauna/ caur pazīšanos skaitās kaut kāda 14niece, intercoolers vel nav zināms kāds būs, papildus remaps un čips tik likts virsu.
Galva arī jau atremontēta, vajag vel džekus ka pa saprātīgu naudu zirnekli uzmetinās attiecīgu.

Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus universal 2000 1.8 TDDi 8v

Lietotāja JanZi attēls
Offline
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 157

Nav nekā neprātīgāka kā ikdienas lietošanai paredzētam mazlitrāžas dīzeļauto uzlikt lielu turbīnu un interkūleri.
Manuprāt, pilnīgi pietiktu ar pareizi veidotu remapu, kā rezultātā varbūt būtu kādi 20 zs un 30 ņūtoni klāt, kas jau būtu pilnīgi pietiekami tādam sīcim.
Jo, uzliekot lielāku turbīnu, neizbēgami palielināsies turbo bedre - tas mazais motors nespēs iegriezt turbīnu, turklāt dīzelim tas ir daudz neciešamāk, kā benzīnam, jo benzīna motoru vismaz var stiept līdz redlainam 6-9tūkst apgriezieniem, atkarībā no motora, bet dīzelim redlains ir drīz virs 4000 rpm. Tagad iedomājies, kāda gan būs braukšana, ja līdz kādiem 3500 rpm (apmēram kad turba varētu sākt savu jūtamo darbību) apgriezieni celsies gausi, itkā vispār nebūtu turbīnas, un tad pēc īsa rāviena nostrādās fuel-cut, jo apgriezieni sasniegs max pieļaujamos, pirms vēl paspēsi pārslēgt nākamajā robā... Lielāks interkūleris visticamāk, tiek plānots likt kkur auto priekšā bamperī, nevis oriģinālajā vietā virs motora. Tātad gaisa trubu garums un sistēmas tilpums palielināsies, noteikti būs arī vairāk līkumu trubām, nekā stock izvietojumā, attiecīgi, turbo bedre palielināsies vēl vairāk. Ar remapu neko daudz kompensēt nevarēs, jo vnk fiziski dzinējam tilpums par mazu, lai turbīnu ātri no zemiem apgriezieniem iegrieztu līdz jūtamam ražīgumam.
Reāli to iegūto jaudu varēsi izmantot tikai 4-5 robā, bet pilsētas apstākļos nāksies mocīties ar kūtrāku auto, nekā ir tagad.

Mk1 wagon TDCi 85kW - "kā tas nabags nolocīts"
Bet saulainās dienās ripinos ar vecu Mitsubishi.

Lietotāja martiny attēls
Offline
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 817

Nu man jau dizelim iet lidz 6150rpm šim pašam autiņam.
Intercooleri liksu gaisa kastes vieta, lidz ar to nedaudz pagarinot stock trubas garumu. Pat iespejams ja dabusu planaku tad meginasu stutet tur pat tikai jebkura gadijuma naksies kapotu ar roof likt. Un rezultatam butu tuvu patiesibai jabut. Papildus K&N 0 filtrs.
Katalizātors tiks ņemts ara, ka ari gaisa
Masas meritajs tik izgriezts un egr.
Pastav iespejamība ka tiks pat liks cits ECU stage 1
Deļ turbo bedres ari attiecīgi tiks taisits zirneklis.

Vispar varbut ladam ir yaris GT MK1, ja ir kads zinams piedavajiet, gribu ari papildus tadu iegadaties.
Mk2 un mk3 tos nepiedavajiet uz tiem pat neskatos

Turklāt interesanti ir tas ka parliecinoši ar viņu vairak kārt esmu iekabinājis vw golf IV 1.9 74kw kur iet tākā butu jaaiet.

Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus universal 2000 1.8 TDDi 8v

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.