paaugstinātas CO FordFocusam

33 replies [Pēdējais ziņojums]
Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

vai kāds, lūdzu, var ko ieteikt/no pieredzes izstāstīt - nedod man tehnisko apskati FordFocusam 2006gads/1,6 benzīns, jo ir palielinātas CO. Lambda zondi nomainīju, CO nemainījās - tāpat kā bija. tagad padomdevēju domas stipri dalās - vieni saka,ka jāmaina katalizators, citi, ka nav jāmaina, bet jāgriež laukā un jābrauc bez tā, vēl citi - ka jāmeklē pavisam cita problēma. pēdējais īpaši neskaidri, jo nevaru nekur braukt ar šo auto, ja nav tehniskās, tā es to saprotu. kādas domas/padomi, lūdzu?

Pievienojies: 21/06/2017
Atbildes: 9

Palīdzam cilvēkam, cik varam. Ieteicu griezties šeit, par cik citās vietās neviens nebija spējīgs atbildēt uz uzdoto jautājumu. Wink

Ford Focus MK2 1,6TDCI

Lietotāja Heyz... attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3329

Es jau liktu tad uz to katalizātoru. Iepriekšējos gados nebij problēmu.?

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 777

ir jāliek jauns. Liec universālo jo stipri lētaks par oriģinālo būs, Protams man ir pamatojums kapēc saku ka ir jāliek, jo mašīnām, kas dzimušas no 2001 ir obligats katalizātors, pretējā gadījuma skate nav izejama,
un pie tiem 2000rpm pie ka viņi testē nāk tie paaugstinātas CO, kādreiz bija ta ka viņi neturēja gāzi uz tiem 2000rpm un lidz ar to izmešis parādijās normas robežas.
Ka saka hitriji palikuši.

Un jā autiņiem kuriem ir 2001 gada tiem pofig brauc bez katelizātoru, jo tad likums nebija pieņemts. Likumu pieņēma par to ka jābūt katelizātors tajā tālajā 2001, bet to viņi nebaudija, bet tagad ar pagājušo gadu ja nekļūdos viņiem izlēmuši pie pie paaugstinātiem apgriezieniem ir konkrētie rādījumi.

P.s Nākotnei vienmēr sāc ar katelizatoru, ja viens pie datora neparad ka zondes problēma. Mazāk naudas aizies lieki. Veiksmi ar autiņu.

Toyota yaris 2004 1.4 D4D 55Kw 8v 75zs.
Vw Golf Plus 2007.g 2.0 TDI 16v 103 Kw 140zs PD
Volvo V70 1998.g 2.5Tdi 8v 103Kw 125zs
Ford Focus universal 2000.g 1.8 TDDi 8v 66 Kw 90zs Endura
Golf III Special 1995.g 1.8 mono 8v 66Kw

Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

pagajušo skati izgāju bez aizrādījumiem, iepriekš skatījos - arī nekas nav bijis.

Lietotāja Heyz... attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3329

Kopš kura laika CO uz 2000rpm mēra??? Aaaa nu lab man jau 99g Big smile bet nu jā lēts prieks nebūs

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

man servisā saka, ka universālais manam modelim neder - tā var būt?

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1355

cik zirdziņi 1.6? 100 vai 115?
Ja 100Zs, tad APE Motors ir piemērots par 341 EUR bez atlaides, kas ir salīdzinoši lēti Wink

Viennozīmīgas atbildes nav neredzot dzīvē un nezinot servisa vēsturi.
Reizēm pietiek nomainīt sveces, filtrus, aizdedzes spoli, svečvadus un kārtīgi izgāzēt - šo procedūru es pat ieteiktu vienkārši reizi pāris gados.

Nepiekritīšu Martiny filozofijai, uzreiz katalizators - vienmēr pirmais ir diagnostika.

!NB - Vienmēr pirms braukšanas tehniskās apskates boksā - kārtīgi uzsildiet motoru un vēl pāris reizes izgāzējiet pirms pašas iebraukšanas boksā. Dīzeļiem arī tas pats, tikai vēl x3 Wink

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

Tehniskas doc norādīts: CO tukšgaitā 0,240/paaugstināti 0,310; CH 36; Lambda 0,99.

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 881

Nav daudz! Izgāzēt un uz atkārtoto skati!

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja JānisK attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 553

Kviesis wrote:
Nav daudz! Izgāzēt un uz atkārtoto skati!

+ pirms tam gaisa un degvielas filtru nomainīt!

1999.gada 1.8DI. Jānis

Lietotāja juresk attēls
Pievienojies: 07/03/2013
Atbildes: 46

Kloon, Tevis pieliktā bildē ir katalizators no FF2, 1.8, 2.0 dzinējiem.

FF2,2006, 1,8 , benz-gāze

Lietotāja Raitis.Kikusts attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 09/07/2013
Atbildes: 807

juresk wrote:
Kloon, Tevis pieliktā bildē ir katalizators no FF2, 1.8, 2.0 dzinējiem.

man gan liekas ka tieši 1.6, jo man bija tāds pats.
1.8 un 2.0. ja nemaldos jau stāv divi bet nedaudz mazāki katalizatori

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1355

Parunāju ar Denisu no DPower - LV esot pieejami tikai EURO2 poļu un ķīniešu katalizatori, ar kuriem nekas jēdzīgs nesanāks... normāls katiņš esot no 800EUR un uz augšu...

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Lietotāja juresk attēls
Pievienojies: 07/03/2013
Atbildes: 46

Man ir 1.8, un tieši tāds katalizators. FORD katalogā tieši uz 1.6 ir dubultais ar mazākiem katiem. Ja nu vienīgi atšķiras 1,6 - 100hp, 1.6 - 115hp.

FF2,2006, 1,8 , benz-gāze

vs
Lietotāja vs attēls
MondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 139

Kaut Focus nepazīstu, tomēr piesteigšos pagrūstīties un paklaigāt Smile . Ja kļūdos, lūdzu aizrādīt un labot.
Par Mk1-Mk2 benzīnFocus katalizatoriem no mehāniskā (dzelžu) un uzstādīšanas viedokļa. Sākotnēji katalizators vēl bija ērti nomaināma atsevišķa detaļa. Atsevišķa un ērti nomaināma burtiski (ar abos galos skrūvējamiem savienojumiem) vai nosacīti (vienā galā caurule jāzāģē pušu => cauruli caurulē => pievilkt/saspiest ar skavu).
Piemēram, Mk1 Focus (1998-2004) "mazajam" 1.6 (detaļa 5E212 šeit | bilde no šejienes):
.
Vienkāršība saglabāta arī Mk2 Focus (2004-2011) "lielajam" 2.5 ST (detaļa 5E212 šeit | bilde no šejienes):

Viegli uzstādīt (mazāks Profesionāļu "darba" risks) , droši vien arī lētāka detaļa, jo nav lieku dzelžu. Tā sauktās "analogās kvalitātes" detaļu meklējumos var koncentrēties uz iekšējo saturu (uz atsauksmēm par to, vai vispār un cik ilgi tās katalizatora šūnas strādā), un uzstādot kaut kā pielabot, ja tie "analogie" stiprinājumi vai diametri nesakrīt.

Pārējiem Mk2 Focus (2004-2011) benzīna dzinējiem katalizatori jau ir pēc jaunās modes, detaļa vienā gabalā.
Izplūdes kolektors + katalizators + elastīgā daļa, viss vienā gabalā. Ar caurumiem 2 skābekļa sensoriem (lambda zondēm). Un arī "dubultais" pāris gadus Mk2 sākumā 1.6Ti-VCT (85kW-115ZS) dzinējam.
Detaļa vienā gabalā diemžēl rada lielus riskus ar tā sauktās "analogās kvalitātes" detaļām, kā arī lielus Profesionāļu "darba" un melu riskus:
- "analogie" izmēri, līkumi, leņķi, stiprinājumi, plaknes (jo īpaši pie dzinēja vertikālās virsmas);
- "analoga" pirmās zondes cauruma vieta un ieskrūvētas zondes leņķis (karstumsargu varēs uzlikt tā, kā oriģinālam, lai neplēš karstumsargu? Tipiska aina - Profesionāļi izsviež karstumsargu un izliekas, ka tāds tur nav bijis. Tad tālāk var gaidīt lēnām cepinātus vadus, kas iet uz lambda zondēm u.c.);
- "analogs" kopējais garums (vai neplēsīs pušu jauno elastīgo daļu?);
- daudz jājauc, visur jādomā līdzi;
- jaunas tapskrūves, uzgriežņus, blīvi pie dzinēja - jā (blīvi noteikti), līmējošos smāķus - nē;
- ja saplīst elastīgā daļa, tad tās aizvietošanai vajag meistarīgu metināšanu - galos dažādi diametri, nav cauruļu garuma improvizācijai, un saglabāt kopējo garumu (lai neplēš pušu jauno elastīgo daļu);
- ja kāds piesakās metināt elastīgo daļu ar nenoņemtu detaļu - vai tajā šaurībā tas vispār ir kvalitatīvi izdarāms (perfekta šuve viscaur pa perimetru, saglabāts kopējais garums), saudzīgi izdarāms (nesvilināt virsbūvi u.c.) un droši izdarāms (degvielas kanāli tuvumā, vai tvaiki, ja kaut kas nav kārtībā);
- ja kāds piesakās metināt jaunu katalizatora daļu (griezt vaļā bunduli un likt/metināt iekšā kaut ko "analogu") - jāatgriežas pie jautājuma par to, vai vispār un cik ilgi tās "analogās" šūnas strādās.

Pārējo Mk2 detaļas vienā gabalā:
Mk2 1.4 un 1.6, kā arī 85kW-115ZS 1.6 Ti-VCT no 2006.g. augusta vai septembra (detaļa 1.4 šeit, 1.6 šeit un 1.6Ti-VCT no 18/09/2006 (5G232B) šeit | bilde no šejienes | nomaiņas procedūra 1.4 un 1.6 šeit, 1.6Ti-VCT no 08/2006 šeit):
.

Mk2 1.8 un 2.0 (detaļa 1.8 šeit un 2.0 šeit | bilde no šejienes | nomaiņas procedūra šeit):
.

Izplūdes kolektors + 2 katalizatori + 2 elastīgās daļas, viss vienā gabalā. Ar caurumiem 4 skābekļa sensoriem (lambda zondēm):
Mk2 85kW-115ZS 1.6 Ti-VCT līdz 2006.g. augustam vai septembrim - "dubultais" vienā gabalā (detaļa 1.6Ti-VCT līdz 18/09/2006 (5G232A) šeit | bilde no šejienes | nomaiņas procedūra līdz 08/2006).

Blakus piebilde par "dubulto" 85kW-115ZS 1.6 Ti-VCT dzinējam. Nezinu par Focus, bet Mk4 Mondeo šādai kombinācijai auto smadzenes diagnostikā sak dot Bank 2, ko 4 cilindru dzinējos parasti neredzam (ir tikai viens vienīgs Bank 1 ar pirmo upstream zondi pirms vienīgā katalizatora un otro downstream zondi pēc vienīgā katalizatora). Kad auto ar "dubulto" piedzīvo kļūdas un problēmas ar kādu no 4 zondēm, tad ir jāplēš mati, kurš ir Bank 1 un kurš ir Bank 2 - no 1.+4.cilindra vai 2.+3.cilindra?

Neņemiet mani pierē, jo Focus nepazīstu. # Dari Pats, izglāb savu auto no paštaisna Profesionāļa servisā! No tāda, kuram rokā veseris, galvā salmi un kaklā patēriņa kredīti.

Lietotāja JanZi attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 25/12/2016
Atbildes: 89

Shock tad jau dīzeļdzinēji ar dpf filtriem pat nav tik komplicēti kā dažs labs benzīnnieks.

Mk1 wagon TDCi 85kW

vs
Lietotāja vs attēls
MondeoTehniķis
Pievienojies: 24/03/2017
Atbildes: 139

JanZi, gan jau jaunākos dīzeļos arī visādi brīnumi. Vēl viens iemesls, kāpēc aprūpēt un saglabāt par savu vienkāršāko "veco" Focus, Mondeo, jebkuru citu.

Anne, lūdzu nesabīties no iepriekš minētā, es vienkārši izmantoju tavu tematu dramatiskam spamam par katalizatoriem. Kā jau foruma biedri minēja, tavs >2000rpm CO "pārkāpums" nav baigi tālu no 0,2 normas (un tukšgaitas CO, HC un lambda ir OK). Foruma biedru minētās apkopes lietas + sirsnīga izgāzēšana varētu palīdzēt!

Izņemot degvielas filtru, jo tavam auto nav (nevienam benzīna Mk2 nav) nomaināma degvielas filtra.

Ja nu tomēr nākas domāt par katalizatoru, tad, pirms mesties tajos izdevumos, vajadzētu ar Fordam piemērotu OBD diagnostikas rīku pieslēgties auto smadzenēm. Nevis vienkārši "nolasīt kļūdas" (nevis ir/nav kļūdas), bet gan līknēs apskatīt, kā strādā skābekļa sensori (lambda zondes), vai otrā zonde "nemēdās" pakaļ pirmajai. Apskati šeit (saite), sākot no "Zondes jāvēro ilgstoši stabilos apgriezienos". Tur bildēs ar melno fonu ir attēlots gandrīz beigts (otrā zonde "mēdās" pakaļ pirmajai) un pilnīgi jauns katalizators (otrā zonde gandrīz taisni tuvu vidum bez svārstībām). Pagurušam, bet vēl strādātspējīgam katalizatoram varētu būt tā, ka pēc aiziešanas uz noteiktiem rpm īsu brīdi it kā spēcīgi "mēdās", bet tad ātri norimst un kļūst taisna kaut kur pa vidu. Tad vēl ir OK, tad katalizators vēl būs dzīvotājs.

Ja "analogā kvalitāte" maksā 800 euro, tad ir vērts painteresēties pie Ford dīlera Inchcape, cik maksā Ford oficiālā "analogā kvalitāte" (Motorcraft). Sliktāks par detaļu veikalu dārgākajiem izstrādājumiem noteikti nebūs, toties varbūt lētāks.

Neņemiet mani pierē, jo Focus nepazīstu. # Dari Pats, izglāb savu auto no paštaisna Profesionāļa servisā! No tāda, kuram rokā veseris, galvā salmi un kaklā patēriņa kredīti.

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 881

Tad paliekam pašreiz pie tā ka jānomaina motoram gaisa filtrs un jāizgāzē, jo ja Sieviete vismaz 50% no ikdienas maršruta brauc pa pilsētu un vispār auto nenoslogo=aizvēpis izpūtejs. Un tad uz TA.
Man te Tante brauca ar dīzeli, regulāri uz TA bija jātīra izplūdes sistēma. Pirms gada Rīgā TA nevarēja nomērīt atgāzes, jo virs 12, nākošā dienā atbraucu un izgāju ar 1,6. "Puika" apskatē prasa ko izdariju-ar trešo aizbraucu mājās, ar trešo atbraucu pie tevis uz 3500 apgriezieniem~40km, kur atļautais ātrums 70-90km/h.

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

ok, paldies!! tātad mainu gaisa filtru un gāzēju atpakaļ uz skati! visādam gadījumam vēl lūdzu info - vai skati es varu iet cik reizes gribu/vajag? vai vienā brīdi likums paredz autiņu pie skates arī atstāt? jo neviens neko vairs nepagarina un uzlīmi nedod.
un kur, ja nu vajag, meklēt OBD diagnostiku?
par parējo visu paldies liels!

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 777

Domāju, ka viņi Di*š par to ka nevar, kur tad esam likuši dažadiem autiņiem un visi kā viens skati iziet, ja protams iet runa par katelizātoru.

Toyota yaris 2004 1.4 D4D 55Kw 8v 75zs.
Vw Golf Plus 2007.g 2.0 TDI 16v 103 Kw 140zs PD
Volvo V70 1998.g 2.5Tdi 8v 103Kw 125zs
Ford Focus universal 2000.g 1.8 TDDi 8v 66 Kw 90zs Endura
Golf III Special 1995.g 1.8 mono 8v 66Kw

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 777

Protams pēc tam jau es minēju ka diognostika, ja neuzrāda ka zonada pipec vari mainīt katelizātoru. Ta nav filozofija, bet gan reāli dabā vairak kart atkrotojies.
Tāda vismaz ir mana pieredze. Diognostika jau pats par sevi ir jataisa.

Toyota yaris 2004 1.4 D4D 55Kw 8v 75zs.
Vw Golf Plus 2007.g 2.0 TDI 16v 103 Kw 140zs PD
Volvo V70 1998.g 2.5Tdi 8v 103Kw 125zs
Ford Focus universal 2000.g 1.8 TDDi 8v 66 Kw 90zs Endura
Golf III Special 1995.g 1.8 mono 8v 66Kw

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 777

Shock un filtri nebija mainīti pirms skates?

Principā standarta procidūra, pat ieteicams eļļu nomainīt. Bet nu labi tas vairāk uz dīzeļie attiecās.

Nezinu kas tur bendzīniekam var piekvēt!

Toyota yaris 2004 1.4 D4D 55Kw 8v 75zs.
Vw Golf Plus 2007.g 2.0 TDI 16v 103 Kw 140zs PD
Volvo V70 1998.g 2.5Tdi 8v 103Kw 125zs
Ford Focus universal 2000.g 1.8 TDDi 8v 66 Kw 90zs Endura
Golf III Special 1995.g 1.8 mono 8v 66Kw

Lietotāja Heyz... attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3329

Divas reizes dod tā saucamo slimības lapu. Divas reizes gadā.
Nomaini filtru un paspīdzini mazliet. Lai iztīrās

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1355

Sveces arī pie reizes, ja neatceries kad mainītas pēdējo reizi Wink

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Lietotāja JānisK attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 07/09/2015
Atbildes: 553

Nedzen auto pēdējā dienā kad ir slimības lapa. Man CSDD skaidroja, ka es varu dzīt uz atkārtoto skati kaut 10x, līdz noliktajam datumam, kad beidzas slimības lapa. Ja neizej, paliek tā pati uzlīme. Katru reizi maksāsi kā par atkārtoto skati.

1999.gada 1.8DI. Jānis

Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

sveces, sveču vadi, eļļa un arī, atcerējos, gaisa filtrs jau tika nomainits pagājušajā ziemā, jo pēc skates, kurā nebija visp neviena aizrādījuma, mašīna noplīsa. skate pati par sevi aizņēma min 10 un arī nedarbināja un negāzēja neviens. šogad bija kā diena pret nakti - čalis kā iegāzēja, tā arī pavadījām kopā labu vakara daļu. autiņu darbināju arī visu laiku, kamēr stāvēju rindā, tā ka vajadzēja būt siltam. un tā laikam esmu nonākusi tur, kur negribēju - pie katalizatora:(

bet visiem - milzu paldies!! vismaz bilde skaidrāka un arī atbalsts noderēja.

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 881

Cik nobraukts no tā laika?

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1355

Ja ir vēlme, varu pieslēgt pie diagnostikas un palīdzēt to TA iziet Wink

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 777

Domā smadzenes piekruķīt autiņam?

Toyota yaris 2004 1.4 D4D 55Kw 8v 75zs.
Vw Golf Plus 2007.g 2.0 TDI 16v 103 Kw 140zs PD
Volvo V70 1998.g 2.5Tdi 8v 103Kw 125zs
Ford Focus universal 2000.g 1.8 TDDi 8v 66 Kw 90zs Endura
Golf III Special 1995.g 1.8 mono 8v 66Kw

Pievienojies: 28/11/2017
Atbildes: 7

mazliet skaidrāk var? man ļoti gaiši mati:)

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.