Pieaudzis degvielas patēriņš

18 replies [Pēdējais ziņojums]
Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18

2005. gada Focus C-max, mans kopš 2008. Nopirku ar 124tk nobraukumu. Patreiz 310tk. Aizdomājos kāpēc ir pieaudzis degvielas patēriņš, nemainoties braukšanas paradumiem (piemēram vienu un to pašu ceļa gabalu braucot ar kruīzi). Kad auto nopirku, uz šosejas varēju dabūt 4.0 l patēriņu pēc kompja, nu jau pāris gadus to pašu posmu - 6.3 l. Pielejot pilnu bāku reiz rādija, ka varēs nobraukt vairāk par tūkstoti, tagad knapi 700.
Ziemā auksts arī sūnaini lec, bet pielaist var. Kadārā ir 0 un zemāk, auksts motors pēc pielaišanas izmet nu neteiktu, ka mākoni, bet padaudz dūmus.
Kādus 4 gadus atpakaļ noņēma sprauslas un uzlika uz stenda. Vienā kantori teica, ka 2 sprauslas ir metamas, bet tad meistars pazuda (iespējams, ka aizdzērās)pēc gaidīšanas izņemu sprauslas ārā un aizvedu uz Nērings Baldonē. Tur pateica, ka visas ir normālas lietotas sprauslas, tikai viena ir tuvāk normas robežai. Ieliku atpakaļ un braucu vēl šobrīd.
Degvielas pieaugums varētu būt ar dabīgo nodilumu vai tomēr ir jāmeklē iemesls? Ar ko sākt?

Lietotāja Kloons attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 17/07/2013
Atbildes: 1322

Cik garus attālumus ikdienā nobrauc?
Iespējams dpf filtrs aizsists ciet, ja mazie gabali braucami. Pēc kilometrāžas gan izskatās ka ir garie velkamie...
Intereses pēc atvelc kilometrus 20 ar pavairāk apgriezieniem (virs 3000), lai izklepojas motors, tiesa ja tur viss aizaudzis, var nek daudz nepalīdzēt.

Slikti lekt ziemā var dēļ kvēlsvecēm, bet patēriņam nebūtu jāmainās.

Sprauslas uz stenda un iztīrīt varētu būt kā opcija.
Es gan lieku uz mūsu eko draugu jājamzirdziņu - dpf filtru.

Focus Mk3 1.6 Mustard Olive - vienā vārdā Olīvija
Focus 2.0 Pacific Green Cucumber

Lietotāja pelmenis attēls
Aktīvs kluba biedrsModerators
Pievienojies: 17/11/2011
Atbildes: 910

Tad vēl ir "vecais labais" gaisa filtrs. Kad pēdējo reizi skatījies, kādā stāvoklī, vai nav galīgi ciet?
Eļļā aizrijies MAFs?

_____________________________
Focus MK 2,5 - 1,6 TDCi (80kW)

Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18

Gaisa filtrs tiek mainīts katru reizi kopā ar eļļas maiņu ik pa 15tk km. Pēdējos 2 gadus ikdienā brauca sieva pa pilsētu, kurai ir tendence braukt ar maziem apgriezieniem un augstu pārnesumu, tā ka motors gurst līdz ieskrienas. Pirms gada izlidoju tehniskajā dēl atgāzēm, neko nelaboju, tik izgāzēju un izgāju pēc mēneša.
Laikam būs jāsāk ar sprauslu diagnostiku un ultraskaņas tīrīšanu.

Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18

Sveiks!
Vēlējos apjautāties pēc padoma. Kā izpaužas tas dpf filtrs???
Turpinot iesākto sarunu par degvielas patēriņa pieaugumu (vidējais degvielas patēriņš pēc kompja joprojām ir ap 7 (reiz bija ap 5)). Esmu kādu mirkli atkal pabraucis ar auto pats, radušās vēl pāris pārdomas, sajūtas:
1) Auto nav jaudas!!! Īpaši jūtams tas ir, kad darbina kondicionieri. Ja neizslidina sajūgu, sākot braukt var noslāpt. Neceļ arī tik ņipri (bet tā var būt subjektīva sajūta, kaut sieva, kas pēdējā laikā brauc ar auto, arī piekrīt). Pēc skaņas motors strādā ok.
2) esmu pamanījis mirkļus, kad motors it kā aizrijas - t.i. braucot ar 4, kādu mirkli paripinās ar sajūgu, un ieliek 3, atlaižot sajūgu un dodot gāzi tas reaģē it kā gāze nebūtu padota, bet pēc kādas 1-2 sekundēm atsaucas gāzei un brauc tālāk.
3) Šķiet, ka izmet melnu dūmu. Bet tas ir kad brauc. Stāvot un gāzējot motoru, īpašu dūmu nav.
4) Biju uz eļļas maiņu. Pastāstīju savas sajūtas un palūdzu, lai uztaisa diagnostiku motoram. Esot pielikuši pie kompja. Esot bijusi kļūda augstspiediena sūknim par kaut kādu vārstu, bet esot nodzēsta un no jauna ārā neesot lekusi.
Vai taisot šādu diagnostiku, ja ir problēmas, vajadzēja arī pamanīt dpf filtru???

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 404

Vai taisot šādu diagnostiku, ja ir problēmas, vajadzēja arī pamanīt dpf filtru???
Nju nez vai viu vajag "Pamainīt" jo tur būs gandrīz mašīnas cenā tas filtriņs, izoperē viņ ārā un parprogramē i miers.
Man kamēr bija iekšā jāja smadzenes ar atīrīšanos viņs, tāpat aizauga nokāva turbīnu, izravēju ārā igandŗīz pa 1 litru ekonomiskāks auto vidēji palika. Bet nju to vajag darīt reāli pie meistariem kas to saprot un ir darījuši kvalitatīvi, respektīvi ar atsauksmēm.

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18

Negribētos izravēt dpf filtru, samaksāt naudu, lai pēcāk konstatētu, ka vaina ir augstspiediena sūknī vai sprauslās. Tāpēc arī jautāju vai ir kāds nepārprotams rādītājs (kompja paziņojums vai dajebkas cits) kurš pasaka - "dpf kaput", ravē ārā.
Vairākas sajūtas liek aizdomāties par augstspiediena sūkni, arī tas, ka bija kāda kļūda.

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 404

Nju bet protams, ka pirmais ir laba dizgnoze,
jo nez vai tuvākā laikā būs auto dators kas tev pateiks DPF nomaini Smile

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18

Biju uz tehnisko. Uz atgāzēm tikai ar 6 gāzējienu tika sasniegts rezultāts, kas dod ieskaitītu - sāka ar 8 un pie katras kritās līdz 6 mēģinājumā sasniedza 1.83 (max pieļaujams -3). It kā pirms tehniskās kādus padsmit km zāģēju ar 3 uz 90. Vai ar aizaugušu dpf filtru var iziet apskati?

Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18

Turpinot jautāt par autiņu.
Šodien noņēmu motora dekoratīvo pārsegumu, jo vajadzēja apskatīt sprauslu kodu un ievēroju, ka truba pie turbīnas ir piesūkusies ar eļļu. Nu nav tā, ka tecētu, bet tāds puņķains gan ir.
Tā tam ir jābūt vai arī turbīna iet uz galu un problēmas auto (sajūta, ka nav jaudas tik cik bijis, lielāks degvielas patēriņš un melni dūmo) ir no tā?!

Pievienojies: 23/05/2012
Atbildes: 18
Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1024

Vai tik tur blakus vai jau ir redzams EGR vārsts kas vienmēr taisa šaizes
Ir redzētas pat piles ar eļļu-šī bilde nasing spešal

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Pievienojies: 06/11/2018
Atbildes: 2

Labvakar. Focus c-max 1,6 tdci. Problēma, auto maigi paātrinoties nāk melni dūmi un nav jaudas. Strauji paātrinoties dūmu nav un jauda ir pie lieliem apgriezieniem. Kompis kļūdas nemet. Aizdoma par gaisa noplūdi. Pūšot gaisu sistēmā, dzirdu ka gaiss šņāc kautkur pie sūkņa, nevar sačamdīt, ieraudzīt kur. Varbūt kāds ir saskāries un padalīties ar pieredzi.

Lietotāja Kviesis attēls
Aktīvs kluba biedrsTehniķis
Pievienojies: 01/01/2013
Atbildes: 1024

Labvakar. Bišku sasmējos! Vai tik nav tā ka strauji paātrinoties dūmi vienkārši atpaliek, bet tas tā joks jokam....
Liekas domāt interkūlerī vai tā sistēmas trubā caurums.
Gaisa noplūde kur mērīta, pie kādā sūkņa šņāc???

Focus 2000-1,6 LPG, Nodarbošanās: visa veida tehnika, rezerves daļas, pakalpojumi, ieteikumi!
(Ex FU8584)

Lietotāja martiny attēls
Pievienojies: 05/02/2014
Atbildes: 788

viens lai mašīnu pagāzē otrs tikmēr gar trubām pagrābstās.
parasti ja nav gaisa dūmo tieši otrād tik līdz slodzē dod, vairāk nāk degviela un mazāk gaiss. Tāpēc rodās melnie dūmi.
Šogad tieši ar šādiem variantiem saskāros ar audi 1.9 tdi un volvo 2.4 d5 identiski manam raksītajam, plisusi truba volvo, un plīsis intercooler audi.

Toyota yaris hatchback 2004 1.4 D4D 8v 55Kw 75 Hp
Vw Golf Plus hatchback 2007 2.0 Tdi 16v 103 Kw 140 Hp PD
Volvo S60 sedan 2002 2.5 D5 24v 120 Kw 163 Hp
Volvo V70 universal 1998 2.5Tdi 8v 103Kw 125 Hp
Ford Focus universal 2000 1.8 TDDi 8v

Pievienojies: 06/11/2018
Atbildes: 2

Šņāc kautkur pie degvielas sūkņa, tur degvielas trubas un vadi, tāpēc nevar ne redzēt, ne sačamdīt.

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 404

Man bija vispirms no kūlera truba mazā kas 90% leņķī iet uz turbīnu, pēc tam lielā kūlera truba apakšā pušu,
ja nevari pats sameklet piebrauc kādā servisā pagāzē lai paskatās kura truba,
atrast būs grūti oriģinālās dārgas un nav, kaut kadi poū aizvietotāji ir pieejami, bet izturīgi, otreiz man nav plūīsuši

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Lietotāja Heyz... attēls
Aktīvs kluba biedrsModeratorsTehniķis
Pievienojies: 15/10/2010
Atbildes: 3340

Nu ja pušu vizuāli redzēs jo lielāko ties būs nosulojies ar eļļu. Un dodot gāzi grīdā šņākoņa būs. Oriģinālās nezinu cik ir pieejamas bet ir dārgas bet ir tās naudas vērts. Busam es nopirku lēto čainu-pēc nedēļas piepūtās un izšāva. Pirkām pēc tam pa dārgo.

Ford Focus 1999 - 1.6 Zetec-s...

Lietotāja hecs7 attēls
Aktīvs kluba biedrs
Pievienojies: 04/09/2014
Atbildes: 404

Nju es pirku poļu aizvietotājus, jo ja nemaldos īsā 90 grādu leņķī ar dažāda diametra galiem oriģinaļa ap 100 maksaja, pa 28 nopirku,
garo tik komplektā varēja opirkt ap 240 naudām laikam, poļu aizveitotājs ap 45 eur laikam bija, neviena pēc tam otreiz neplīsa,
man gan bija 90 kw laikam jaudīgā versija, kuri ir retui un šrotos neko neatradisi

Mondeo MK4, , 2.0TDCI, 103KW, bija (Focus MK2, 1.6TDCI)

Satura barotne
© 2017 Kloons. Drupal theme by Kiwi Themes.